• 10.953 nieuwsartikelen
  • 8.999.554 stemmen

Incubus (2005)

Horror / Mystery | 84 minuten / 92 minuten (video-versie)

Genre: Horror / Mystery

Speelduur: 84 minuten / 92 minuten (video-versie)

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Anya Camilleri

Met onder meer: Tara Reid, Akemnji Ndifornyen en Alice O'Connell

Gesproken taal: Engels

Plot Incubus

"If You Think You Can Escape, You're Dreaming."

Na een auto-ongeluk zoekt een groep studenten hun toevlucht tot een vervallen fabrieksgebouw. Daar treffen ze al snel een maniale moordenaar aan, die het op hen voorzien heeft. Tot hun schrik kunnen ze het fabrieksgebouw echter niet meer verlaten. In een wanhopige poging uit deze situatie te ontsnappen verkennen ze het gebouw, waarbij ze plotseling een comateuze patiënt aantreffen die in een meervoudig afgesloten cel ligt. Langzaam realiseren ze zich dat deze patiënt de sleutel moet zijn tot hun ontsnapping.

logo tmdbimage

Mogge!! De eerste. Dat ik dat nog mee mag maken.Vanavond ff kijken,hoor je't morgen van me.

avatar van fritsy

fritsy

0,5* voor deze Belachelijke B film.(alles is gewoon fout in deze filmt)

avatar van Mrblueeyes

Mrblueeyes

Flutfilm. Echt een drama, ik raadt jullie aan deze niet te kijken. Acteerwerk, verhaal waren slecht. Spanning ontbrak. enzzzz

avatar van Boeikens

Boeikens

Pfff.

Hier wordt de hele film door enkel wat hektisch heen en weer gelopen, voortdurend onzinnige handelingen uitgevoerd en bij de kijker een enorme slaaplust verwekt.

avatar van night rider

night rider

Hmmmm tara reid in de hoofdrol,dat moet toch een knaller van een film zijn

avatar van EW101

EW101

Waarom zoiets uitzenden? Zat deze film toevallig in de aanbieding of wat is de reden hiervan?

avatar van night rider

night rider

voor de verandering kan je ook The Golden Child kijken...zal niet de eerste keer zijn dat ie op tv is

avatar van Meestien

Meestien

Ik vind dat deze film een heel slecht script heeft, er zijn veel momenten dat er niks gebeurd, en als er dan al wat gebeurd dat gezien moet worden als "schrik moment" dan is dat heel kort en stelt het niet zoveel voor. Al met al een zeer voorspelbaar verhaal met weinig verrassingen !

avatar van 1311811

5 minuten gezien en de score 1,59 in gedachten....Tara Reid heb ik volgens mij nog nooit goed zien acteren.