Incubus (2005)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Mystery
84 minuten / 92 minuten (video-versie)

geregisseerd door Anya Camilleri
met Tara Reid, Akemnji Ndifernyan en Alice O'Connell

Na een auto-ongeluk zoekt een groep studenten hun toevlucht tot een vervallen fabrieksgebouw. Daar treffen ze al snel een maniale moordenaar aan, die het op hen voorzien heeft. Tot hun schrik kunnen ze het fabrieksgebouw echter niet meer verlaten. In een wanhopige poging uit deze situatie te ontsnappen verkennen ze het gebouw, waarbij ze plotseling een comateuze patiënt aantreffen die in een meervoudig afgesloten cel ligt. Langzaam realiseren ze zich dat deze patiënt de sleutel moet zijn tot hun ontsnapping.

Mogge!! De eerste. Dat ik dat nog mee mag maken.Vanavond ff kijken,hoor je't morgen van me.

avatar van fritsy
0,5* voor deze Belachelijke B film.(alles is gewoon fout in deze filmt)

Flutfilm. Echt een drama, ik raadt jullie aan deze niet te kijken. Acteerwerk, verhaal waren slecht. Spanning ontbrak. enzzzz

avatar van Boeikens
Pfff.

Hier wordt de hele film door enkel wat hektisch heen en weer gelopen, voortdurend onzinnige handelingen uitgevoerd en bij de kijker een enorme slaaplust verwekt.

avatar van night rider
Hmmmm tara reid in de hoofdrol,dat moet toch een knaller van een film zijn

avatar van EW101
Waarom zoiets uitzenden? Zat deze film toevallig in de aanbieding of wat is de reden hiervan?

avatar van night rider
voor de verandering kan je ook The Golden Child kijken...zal niet de eerste keer zijn dat ie op tv is

avatar van Meestien
Ik vind dat deze film een heel slecht script heeft, er zijn veel momenten dat er niks gebeurd, en als er dan al wat gebeurd dat gezien moet worden als "schrik moment" dan is dat heel kort en stelt het niet zoveel voor. Al met al een zeer voorspelbaar verhaal met weinig verrassingen !

avatar van 1311811
5 minuten gezien en de score 1,59 in gedachten....Tara Reid heb ik volgens mij nog nooit goed zien acteren.