A Dead Calling (2006)

Horror

geregisseerd door Michael Feifer
met Alexandra Holden, Bill Moseley en Sid Haig

Wanneer bovennatuurlijke krachten ervoor zorgen dat Elizabeth een oud huis gaat onderzoeken voor de plaatselijke krant, ontdekt ze dat het huis bewoond is door spoken, die haar hulp nodig hebben om hun verhaal te vertellen. Wanneer de vader van de familie, die nog steeds in leven is, dit te weten komt, zal hij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de waarheid nooit aan het licht komt.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Met drie van de Firefly familieleden uit The Devil's Rejects in één film; Bill Moseley (Otis Driftwood), Sid Haig (Captain Spaulding) en Leslie Eastbrook (Mother Firefly). Een gemiddelde van 2.1 op Imdb (na slechts 35 stemmen, maar toch) klinkt echter weer ietsjes minder positief.

avatar van 606
verhaal is standaard maar poster ziet er gaaf uit

ben benieuwd

avatar van Moviestar1979
Halverwege de film leek het allemaal aardig te verlopen, maar helaas daalt dit niveau al snel naar een dieptepunt. Mede doordat het te zeer wordt aangedikt. De cast weet aardig te overtuigen, maar helaas is dit niet voldoende. Een gemiste kans!

2,0 *