Jigoku Kozô (2004)

Alternatieve titels: The Boy from Hell | Hino Hideshi no Za Horâ: Kaiki Gekijô: Jigoku Kozô

Japan
Horror

geregisseerd door Mari Asato
met Mirai Yamamoto, Mitsuru Akaboshi en Numata Baku

In deze verfilming van een manga van Hideshi Hino ontmoet Setsu, die pas haar zoontje verloren heeft in een tragisch verkeersongeluk, een mysterieuze oude vrouw die haar aanbiedt haar verloren kind weer tot leven te wekken. Setsu gaat op het aanbod in maar stelt tot haar afgrijzen vast dat haar zoontje een wangedrocht geworden is. Ze zet alles op alles om haar zoontje nieuwe, verse organen te bezorgen in de hoop dat hij weer de oude wordt, maar het jongetje wordt steeds monsterlijker en gaat zelf op pad op zoek naar menselijk vlees.

Van de maker(s) van Guinea Pig als ik het goed heb. Ziet er ontzettend nep uit. Maar toch heel vermakelijk als je effe zin hebt in 50 minuten goedkope horor...nou ja, horror...je zult vaker lachen dan schrikken =P

Muziek is best goed!

Er zit wat gore in, valt reuze mee hoor.

Ontzettend nep en goedkope TV film met redelijke muziek.