The Adventures of Lucky Pierre (1961)

1 stem

Komedie / Erotiek

geregisseerd door Herschell Gordon Lewis
met Billy Falbo, Lawrence J. Aberwood en Linda Cotton

Pierre heeft een vreemde aandoening. Hij verbeeldt zich dat hij alle mensen in hun blootje ziet. In het begin voelt Pierre zich een gelukkig en bevoorrecht mens, maar na verloop van tijd gaat zijn normale leven eronder lijden. Daarom zoekt Pierre toch maar een psychiater op, om van zijn probleem af te komen.

avatar van alexspyforever
Deze film kan je beter in episodes kijken want op die manier is het ook gefilmd. Leuk voor als je een half uurtje niets te doen hebt kun je hier een stukje van kijken. De humor is nogal flauw maar neemt gelukkig niet de bovenhand over het naakt. Is vergelijkbaar met The Immoral Mr. Teas al vind ik voorgaande wel beter.