Not of This Earth (1957)

Sciencefiction

geregisseerd door Roger Corman
met Paul Birch, Beverly Garland en Morgan Jones

Een buitenaards wezen wordt door middel van een vreemde laserstraal naar de Aarde gestuurd. Hij belandt in Calofirnië en gaat er naarstig op zoek naar vers bloed om het voortbestaan van zijn eigen ras te verzekeren.

Ken alleen de muziek. Die is te gek.

avatar van SnakeDoc
Vond er erg weinig aan. Ook voor een film uit '57.
Heb ze inmiddels stukken ouder en vele malen beter gezien.

Erg matig!

avatar van alexspyforever
De film toon gelijkenissen met "It Conquered the World" van een jaar voordien ook van de hand van Roger Corman en ook daar Beverly Garland in een van de hoofdrollen. Hier speelt ze een verpleegster. De film was best wel sfeervol maar die mind control van het buitenaardse wezen deed me eigenlijk weinig. Spannend of interessant werd het nooit. Ook waren de nachtscènes echt wel te donker gefilmd. "It Conquered the World" is niet geweldig maar toch een stuk beter dan deze hier.