Tsunami: The Aftermath (2006)

Alternatieve titel: The Aftermath

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
187 minuten (miniserie, 2 delen)

geregisseerd door Bharat Nalluri
met Toni Collette, Hugh Bonneville en Tim Roth

Tsunami: The Aftermath volgt een aantal personages die de tsunami van december 2004 overleefden: een jong stel dat op zoek is naar hun kind, een Thai die zijn familie heeft verloren en uit alle macht probeert te verhinderen dat projectontwikkelaars alle grond van zijn dorp opkopen, een reddingswerker die omvang van de catastrofe maar nauwelijks kan bevatten, een Britse ambtenaar die alle vertrouwen in het systeem verliest, en een Thaise meteoroloog wiens tijdige waarschuwing in de wind werd geslagen.

avatar van Onweersvlieg
Interessante film, soms wel een beetje langdradig. Was ook een lange zit gister, van 20.00 tot 24.00 ( met drieduizend reclames)

avatar van 606
Wel heel erg dat ze over de rug van alle slachtoffers gewoon weer willen bouwen. Terwijl mensen net hun families kwijt zijn. Triest, diep triest.

avatar van Decec
Een goede drama film...
Mooi en ontroerend verhaal...
Een waargebeurd verhaal...
Prima acteerwerk...
Perfect achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...