Colpo in Canna (1975)

Italië
Actie / Komedie

geregisseerd door Fernando Di Leo
met Ursula Andress, Woody Strode en Lino Banfi

Nora Green (Ursula Andress), een stewardess, raakt in Napels tegen haar wil betrokken bij gevechten door een aloude vete tussen twee gangsterbendes. Nadat Nora zelf ook is aangevallen door enkele gangsters, mengt zij zich in de strijd om hen een lesje te leren.

avatar van movie acteurs
Een nogal drukke actie/komedie film.

Hysterische Italianen die erg druk zijn. Ursula Andress is een van mijn favoriete actrices maar dit is toch een van haar mindere films. Voor haar, een paar leuke scene's en mooie zonnige gebieden krijgt dit nog een 2,5. Het is ook een erg zeldzaam filmpje die ik niet meer te zien kan krijgen denk ik. Bij toeval een keer gezien op vakantie in Italie.