Milano Rovente (1973)

Italië
Misdaad / Drama

geregisseerd door Umberto Lenzi
met Antonio Sabato, Philippe Leroy en Antonio Casagrande

Salvator Cangemi (Antonio Sabato) is een Milanese pooier, die als dekmantel handelt in groenten. Maar de komst van de keiharde Franse gangster, genaamd Le Capitaine, dreigt Salvators zaken over te nemen. Le Capitaine eist een deel van de winst op van Salvator. Maar die wil geen onderdeel gaan uitmaken van Le Capitaines gangsterbende, en gaat gewoon verder met zijn zaken. Le Capitaine accepteert geen "nee", en begint een bendeoorlog die vele slachtoffers zal eisen.

TEASER

avatar van Quentin
Aardige maar weinig bijzondere poliziotteschi, de dvd is overigens verschrikkelijk onder geen beding aanschaffen!

avatar van brucecampbell
Erg coole poster!