Bickford Shmeckler's Cool Ideas (2006)

geregisseerd door Scott Lew
met Patrick Fugit, Olivia Wilde en Matthew Lillard

Bickford Shmeckler (Patrick Fugit) studeert aan de universiteit en heeft thuis familieproblemen. Om die te verwerken verzint hij allemaal ideeën die hij verwerkt in een boek. Sarah (Olivia Wilde) vindt het boek en begint het te lezen. Zij is zo onder de indruk van Bickford's boek, dat ze het steelt, waardoor zijn ideeën een legende worden.

avatar van stan
Lijkt me een grappige film.. Vind het ook niet erg om Olivia Wild weer is in iets te zien

Snitz129
Een aardige film. Helaas komt de film nooit echt 'los'. Al met al toch nog aardig om te zien. 3*.

avatar van stan
Wel aardig maar neit geweldig ofzo

avatar van OlafK
Niet echt een geweldige film. De grappen zijn niet slecht maar komen enigzins geforceerd over.

Niet echt slechte film. Verhaal was goed, maar niet echt speciaal.
Acteurs deden het goed maar het kon toch allemaal veel beter.
Olivia Wilde vond ik niet slecht doen.