Sione's Wedding (2006)

Nieuw-Zeeland
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Chris Graham
met Oscar Kightley, Shimpal Lelisi en Pua Magasiva

Michael, Albert, Stanley en Sefa zijn vier vrienden die hun dertigste verjaardag zien naderen, maar die zich nog steeds als achttienjarige knulletjes gedragen. Ze zuipen, hangen wat rond en gaan achter de verkeerde vrouwen aan. Maar als het aan Sione ligt, is het snel afgelopen met die flauwekul. Sione is de jongste van de vriendenclub en de eerste die gaat trouwen. Sione stelt een ultimatum: als zij op zijn bruiloft geen echte vriendin meenemen, zijn ze niet welkom.

Lijkt me een leuke film ga vanavond kijken.!

Pinjataaa!
Wel een leuke film, humor is ook goed.
Toch is het niet echt een speciale film ofzo.
3 *

Ik vond het een verrassend leuke film. Leuke humor, erg herkenbaar. Drie en halve ster.

een aparte film niet echt iest wat ik had verwacht was wel aardig om te kijken 2,5*

avatar van DonOswaldo
Mwaah.

Kijkt wel weg, maar kan natuurlijk stukken beter. Echt lachen komt er niet veel aan te pas en de romantiek komt ook niet genoeg aan om met het bekende feel-good gevoel achter te blijven na de film. De cast kon wat beter en het script mocht wel wat meer buiten de lijntjes kleuren.