Le Strelle nel Fosso (1979)

Italië
Fantasy / Horror

geregisseerd door Pupi Avati
met Adolfo Belletti, Pietro Bona en Lino Capolicchio

Het verhaal speelt zich af in het drassige laagland 'Pianura Padana' van Noord-Italië. Een familie die alleen uit mannen bestaat leeft in een somber huis dat omringd wordt door een kwalijk ruikend moeras. Een vader en zijn vier zonen. Zij hebben in vele jaren geen vrouw gezien. Op een dag heeft Olimpia, een jonge pianiste, pech met maar haar wagen en vraagt ze hulp aan de familie. De mannen lossen het probleem op en zij brengen feestend de hele nacht met haar door. Wanneer ze echter ontwaken, stellen ze vast dat Olimpia voor hen een geheimzinnige verrassing heeft voorbereid.