Bhagam Bhag (2006)

India

geregisseerd door Priyadarshan
met Akshay Kumar, Govinda en Paresh Rawal

Paresh Rawal is een eigenaar van een theater waarmee hij door het hele land reist. Hij krijgt de aanbieding om 30 shows te geven in Engeland, maar zij moeten dan wel diezelfde dag nog vertrekken. Wanneer echter juist dan de hoofdrolspeelster de groep verlaat, zitten zij met een groot probleem. De anderen moeten nu in Engeland op zoek naar een vervangende actrice.

Bollywood film??

shahad
coconoto schreef:
Bollywood film??

Jazeker, deze wordt cker een van de beste komedies van 2006!!! Govinda's BACK

avatar van ericos
De titel alleen al ..
Spreekt me al totaal niet aan!

Stijntje
Hij duurde me veel te lang en echt humor vonnik hem ook niet..

shahad
GRAPPIG KOMEDIE!!!!! en een okeee thriller

nog steeds een 4,0!!

Ik vond het eind allemaal zo vergezocht.. op een gegeven moment had ik echt geen idee meer waar ze het over hadden. Het leuke is wel dat Govinda erin speelt:D en de liedjes zijn zo leuk:)