Inhebek Hedi (2016)

Alternatieve titels: Hedi | Inhebbek Hedi

Tunesië / België / Frankrijk

geregisseerd door Mohamed Ben Attia
met Majd Mastoura, Rym Ben Messaoud en Sabah Bouzouita

Hedi is een jongeman die weinig geeft om zijn omgeving en alles over zich heen laat gaan. Zijn autoritaire moeder die zijn huwelijk regelt, zijn baas, zijn broer en iedereen zegt hem wat hij moet doen. Het is niet dat hij er niks om geeft maar hij geeft er de voorkeur aan om af te wachten. Op een dag ontmoet hij Rim, een jonge animatrice in een hotel. Hij raakt geïntrigeerd door haar onachtzaamheid en vrijheid en begint een passionele liefdesrelatie met haar. Hierdoor wordt Hedi gedwongen keuzes te maken.

Vanaf 17 november in de bioscoop (Imagine)