• 8.603.011 stemmen

The Legend of Secret Pass (2010)

Animatie / Avontuur | 92 minuten

Genre: Animatie / Avontuur

Geregisseerd door: Steve Trenbirth

Met onder meer: Shelley Berman, Frankie Muniz en Graham Greene

IMDb beoordeling: 4,9 (469)

• Google Play Bekijk via Google Play
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Legend of Secret Pass

"As the forces of Darkness and Light collide, a child holds the key...to the Secret Pass."

De film is geïnspireerd door indiaanse mythologie. Het verhaal gaat over een indiaanse familie met een geheim én een betoverend toevluchtsoord voor dieren waar ze naar toe kunnen vluchten als zij verdwaald raken, de "Secret Pass". Dit toevluchtsoord heeft ook een hoeder nodig, een soort portier die waakt over het welzijn van de dieren en de veiligheid van het toevluchtsoord. Als de huidige hoeder van het toevluchtsoord komt te overlijden is Manu, de kleinzoon, plotseling de aangewezen persoon voor dit karwei. Hij moet de indiaanse mythische overleveringsverhalen trachten te begrijpen en natuurlijk ook de verantwoordelijkheid voor het hoederschap van "Secret Pass" aan kunnen. Manu, aanvaardt zijn lot, maar komt al gauw in conflict met een kwaadaardige geest en oude duivel.

image

Shelby (stemrol)

avatar van argus

argus

Website.

"Secret Pass" is "Nattochue" op z'n indiaans.

Hier vandaan kun je de presskit downloaden. Daar staan erg mooi getekende landschappen in. Mij benieuwd hoe dit verder wordt.

avatar van Angrod_Pallanén

Angrod_Pallanén

Prachtige poster, behalve die tekst, dat is echt gewoon lelijk. Verhaal staat me wel aan en ben benieuwd wat er van gemaakt wordt

avatar van Dirksk

Dirksk

Leuk verhaal voor een animatie. Niet geweldig, maar 80 min lang kan hij nog net de aandacht vasthouden. Geen topper, maar het kijken waard als je van animatie houdt.