Adopte un Veuf (2016)

Frankrijk

geregisseerd door François Desagnat
met André Dussollier, Bérengère Krief en Arnaud Ducret

Hubert Jacquin is onlangs weduwnaar geworden en het is voor hem moeilijk om te wennen aan deze nieuwe situatie. Het grootste deel van zijn tijd zit hij in zijn grote appartement televisie te kijken. Op een dag, na een misverstand, zal zijn leven veranderen. Manuela, een jonge en bruisende avonturierster is op zoek naar een woning en inviteert zichzelf bij hem. In eerste instantie is Hubert terughoudend, maar hij zal snel wennen aan haar aanwezigheid en stormachtige energie. Ze slaagt er zelfs in om hem te overtuigen dat nog twee andere mensen bij hem komen logeren. Huberts leven zit ineens vol verrassingen...