After... (2006)

Thriller

geregisseerd door David L. Cunningham
met Daniel Caltagirone, Flora Montgomery en Nicholas Aaron

Het verhaal over een groep Urban Explorers. Zij zijn het antwoord van de wereld der extreme sporten op computerhackers. Het is een groeiende groep mensen die als hobby hebben de meest moeilijk bereikbare en beveiligde gebouwen te verkennen door middel van spectaculaire manoeuvres.

avatar van WillemC
Ga deze film volgende week kijken.
Dan ga ik strooien met mn sterretjes

avatar van Zymovie
En wat werd het?

Heb hem vanmiddag gezien, maar vond er niet zoveel aan. Camera werk was nogal irritant, hoewel het natuurlijk wel beetje in het verhaal paste, maar keek niet echt prettig. Ook vond ik het allemaal nogal vaag en snapte op het einde nou niet echt wat er gebeurd was.

avatar van Carlos Olivera
Dit was me toch een vage film zeg... Na de vrij goede opening word het alleen maar vager en vager. Camerawerk was voornamelijk chaotisch, een beetje alá Blairwitch.. Het verhaal, tja.. op een gegeven moment vraag je je wel even af wat er nu gebeurd is.
Dit is geen film die ik iemand zou aanraden...

1.5* voor het veelbelovende begin.

Echt een *piep* film!!!!!!
Echt geen aanrader. De film is bijna een en al een rare vage droom ofzo van iemand. Je krijgt spijt dat je daaraan een uurtje van je leven aan hebt besteed. Als je hem ooit in handen krijgt, gelijk in de prulenbak ermee!!!!

avatar van Xcobra
niet mijn soort film

Heel irritant gefilmd, veel te veel flashbacks...
Geen aanrader vind ik..

Het verhaal klinkt goed, maar de film is inderdaad een beetje vreemd. Ik kan er niet echt een objectieve reactie op geven.

avatar van fritsy
Irritante camera werk wat een geflits flats voor je ogen.

avatar van mckiller
Best wel een saaie film waardoor ik hem ook langdradig vind, want er gebeurt eigenlijk helemaal niet zo veel.
Deze raad ik af.

avatar van WillemC
Zymovie schreef:
En wat werd het?

Zo erg dat het geen verdere reactie waard was

Kan hier geen 0,0 geven. Een 0,5 is al te veel

avatar van Keane1983
Somige stukjes in de film waren erg onsamenhangend, ik begreep het dan ook echt niet.
Het camerawerk is een beetje in de stijl van de blairwitch en rec.
De film heeft wel een leuke en duistere sfeer, en de muziek was ook erg leuk in de film.
De flashbacks waren in mijn ogen niet iritant, maar verklaarde juist een hoop waarom die ene kerel dingen zag die er niet waren.
Het feit dat er niet veel in gebeurd maakt de film juist zo beklemmend (net als in cabinfever).
Acteren is inderdaad niet ju van het en komt op bepaalde stukken ook niet echt over.
De schietende mannen hadden ze iets meer over mogen uitleggen of wat meer van mogen laten zien. En dat had ik over het algemeen wel meer in de film, zoveel vragen, te weinig antwoorden.....
Ook dit kun je weer van een andere kant bekijken, je kunt dingen zelf invullen zo.

Al met al heb ik me de 75 min. die de film duurde niet verveeld, en krijgt de film van mij 3.0 ster

avatar van Goldenskull
Bol.com:

In deze visueel verpletterende actiethriller...

Ja, met zo'n gemiddelde moet ik dat zeker geloven

avatar van Spetie
Goldenskull schreef:
Bol.com:

In deze visueel verpletterende actiethriller...

Ja, met zo'n gemiddelde moet ik dat zeker geloven

Stemgemiddelde zegt natuurlijk niet altijd alles.

avatar van Goldenskull
Nou dit zegt mij in ieder geval wel voldoende.

avatar van Spetie
Tja het lijkt mij ook niet echt een aanrader

Slechte film met een nog slechter verhaal. Ik had het idee dat ik naar een videoclip zat te kijken van 70 min. Ik vond het camerawerk ook heel vervelend was totaal niet de stijl waar ik van houd. Acteerwerk was ook niet echt denderend. Kortom dan blijft er nog maar weinig over. Het enige positieve wat ik kan bedenken was het geluid op dvd de DTS track klonk gewoon goed. De film ging dus over beelden die je in je hoofd krijgt vlak voordat je dood gaat tijdens het kijken naar de film wens je bijna dat jezelf beelden in je hoofd krijgt. Voor mij is de film die ook geen greintje spannend werd niet meer waard dan 1*.