Zerophilia (2005)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Martin Curland
met Taylor Handley, Kyle Schmid en Gina Bellman

Luke is jong en erg onzeker over zijn mannelijkheid en heeft bovendien te kampen met een genetisch probleem, genaamd 'zerophilia'. In zijn zoektocht naar een oplossing, maar ook liefde, ontmoet hij andere mensen die eveneens al dan niet gewillig van geslacht kunnen veranderen.

avatar van Esteban
Het lijkt wel een goedkope pornofilm, die poster. Maar aan de hand van de trailer heb ik er wel zin in.

trailer : http://www.zerophiliamovie.com/

avatar van Dogie_Hogan
- IMDB 8.5*

avatar van Esteban
Iemand een idee hoe het zit met een eventuele release hier?

Een ongewone, bizarre teenager komedie met een mix van seksuele verwarring bij pubers, een vage behoefte aan verlangens en een rekbaar begrip over geslachtsverandering. Behendig manoevreert en balanceert de film tussen fantasie, nachtmerrie, angst en identiteit.
De wijze waarop geslachtverandering aan de orde komt is origineel, jammer van de erbarmelijk slecht spelende cast. Op deze wijze blijft er helemaal niets van de film over.

avatar van Darbie
goedkope amerikaanse bull-shit.