For Sale by Owner (2005)

Alternatieve titel: Th13teen

Thriller

geregisseerd door Pritesh Chheda
met Marc Hustvedt, Amanda Brown en John Lansch

Een storm jaagt iedereen van de straten naar binnen. Als dan nog blijkt dat er een seriemoordenaar op vrije voeten is, wordt het zeker tijd om de deuren te sluiten. Sera (Amanda Brown) besluit net dan een vreemdeling in huis te nemen, maar dat zou wel eens de verkeerde beslissing kunnen zijn...

Doet me veel denken aan Storm of th Century van Stephen King.

Ik post nog een nader bericht zodra ik de film heb gezien.

Ik ga m ook ff kijken, zo te zien een film voor een regenachtige dag

trage film. einde vond ik veel te open. Ik vond het niks.

Heb 'm net gekeken. Vond het wel een leuke film. Beetje apart. Maar toch wel de hele tijd spannend.

Donker en suspenseful met sommige draaien. Uitstekend acteren voor een onafhankelijke film.

wel een beetje een trage film hoor..

slechte B-film, de acteurs waren slecht en de plotwending sloeg nergens op. Het enige wat een beetje interessant was, waren de psychologische spelletjes die werden gespeeld tussen de acteurs.
Een 1*

avatar van wade
helemaal niks niet kijken !!

avatar van Phoebe318
Oninteressante film, geen enkel moment spannend, verhaal was ook niet boeiend.

Misschien nog niet eens zo slecht, maar het is wel een soort verfilmd toneel. Lijkt gemaakt voor de televisie. Spanning wordt nergens ondragelijk. Vreemd geluid, alsof je jezelf hoort kletsen.Dat is mogelijk bedoeld.
Als je begint door te krijgen hoe het in elkaar zit, is de rest van de film nogal overbodig.

avatar van alexspyforever
Deze heb ik al verschillende keren gezien. Het is een hele aparte film. Niet superspannend, maar wel verrassende ontwikkelingen. Slechts 3 hoofdkarakters allemaal met een eigenaardig en zelfs duister kantje. Het is duidelijk een low budget film maar wel eentje die zijn effect niet mist. De film is ook niet gemakkelijk te vinden op DVD.