• 8.489.154 stemmen

Wendy Wu: Homecoming Warrior (2006)

Actie / Avontuur | 90 minuten

Genre: Actie / Avontuur

Geregisseerd door: John Laing

Met onder meer: Brenda Song, Shin Koyamada en Justin Chon

Plot Wendy Wu: Homecoming Warrior

"Pretty. Tough."

Wendy Wu heeft het allemaal: Ze is populair, aantrekkelijk en heeft een vriendje. Terwijl ze zich richt op het eindbal, komt ze erachter dat ze de reïncarnatie is van een Yin Warrior. En nu wil ze alleen nog maar de wereld redden van de kwaadaardige Yan Lo!

imageimageimageimageimage

mamungroop

Leuke film, goede actuers, het moraal is zeker goed, alleen de vechtscenes krijgen niet de beelden en de achtergrond muziek die ze verdienen. Waarschijnlijk omdat Disney geen leeftijdsrestrictie wilde.

avatar van shapeshifter

shapeshifter

mooie film beetje hilary duff achtige film maar wel leuk

stinissen (crew films & series)

Voor de aller kleinsten onderons.

avatar van benthe

benthe

Deze staat ook klaar om gekeken te worden, ben benieuwd!

avatar van ehs21

ehs21

lol waar je al niet naar kijkt als je niks te doen hebt op een zaterdagmiddag Standaard tienerfilm met de gebruikelijke ingredienten. Wel erg mooi meisje die Wendy alleen daarvoor blijf je al kijken 2,5*

Oh, was dit een film. Ik was er even langsgezapt en dacht een soort sitcom te zien.

avatar van Lars Film

Lars Film

Goed verhaal, casting is wel goed maar de acteurs komen niet egt goed over, acteer werk is daar mee ook iets minder in de film. Brenda Song heeft de hoofdtrol en past wel goed in deze film ze is beken bij de serie Zack en Cody voor de meeste kinderen dan.Zij acteert wel het beste van allemaal.

De actie ziet er goed uit en het camera werk wordt modern gedaan bij sommige actie scènes’s wordt het beeld in slowmotion gezet en dat is wel jammer. 3,0*

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

Leuke film.

Er zitten goede vechtscene's in.

Ook leuk om Brenda Song erin te zien,die kennen we natuurlijk allemaal van TSLOZC.

avatar van puckb96

puckb96

Best wel een leuke film. Met name voor jongeren en meiden. Redelijk leuke film, maar niet meer dan dat. Aapje klimt over de muur

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Even zappen in Amerika en ik kwam opeens hier terecht. Begon wel veelbelovend, ik was benieuwd naar de soort van Martial Arts. Helaas is het te stom en saai gemaakt en ook toch iets te kinderlijk. Maar op zich is de film niet vervelend en best vermakelijk. Voor een keer dan nog wel leuk. 2,0.

avatar van patito

patito

Makkelijk weg te kijken, deze film kwam langs tijdens het zappen. Meestal zap ik weg bij dit soort films maar vreemd genoeg was ik blijven hangen. Alleen irritant van de Nederlandse nasynchronisatie.