Starstruck (2010)

Muziek

geregisseerd door Michael Grossman
met Sterling Knight, Danielle Campbell en Brandon Smith

Jessica Olsen gaat naar Los Angeles om haar grootmoeder te bezoeken, terwijl haar zus de jonge popster Christopher Wilde probeert te ontmoeten. Op een avond ontmoet Jessica Christopher. Samen beleven ze een avontuur en beginnen ze elkaar steeds leuker te vinden. Maar als Jessica thuis komt, zegt Christopher op de televisie dat hij Jessica niet kent.

avatar van huVILEub
Misschien is dit meer een film voor meiden, of voor een paar jaartjes jonger dan ik. Maar mij beviel hij niet erg. Het verhaal was cliché, wat bij familiefilms niet veel uit hoeft te maken, maar verder zat er ook niets in.

Voor jonge tienermeisjes misschien nog te doen.

Vind dit wel een hele leuke film. Dit heeft 3 redenen
1. Het is een Disney film
2. Het is een Original Disney Channel movie
3. Goede cast.

huVILEub schreef:

Waar staat hier dat deze onder familiefilms valt??

avatar van huVILEub
Nergens, maar dat concludeer ik.

avatar van Stewie Griffin
Wel een leuke film.
Ik dacht eerst dat ie super stom zou zijn, maar ik was toch nieuwsgierig, en hij was best leuk.

Lotusflower
Ben een jongtiener meisje, maar een waardeloze film hoor

avatar van juliegirlxoxo
Van mij mocht de film langer duren,de band tussen Christoffer en Jessica zie je totaal niet groeien,best jammer.Voor de rest is het verhaal wel leuk in elkaar gestoken en goede rollen verdeling

avatar van Juudje1906
sorry jongens maar mijn broer is 18 en die vind deze film zelfs tegek!
het is echt mijn lievelings film!

echt 100% top!!

avatar van daphne737
Net gekeken, het is jammer dat hij zo kort is. Het heeft een hele goede cast alle personages zijn gewoon perfect. Het verhaal klopt gewoon.... Natuurlijk wel hartstikke cliche maar dat kun je verwachten als je zo'n film kijkt. Alles bij elkaar een super film.

avatar van m1701
Was wel een aardige film.
heerlijke zoetsappige feel good movie.
Werd wel de hele tijd afgeleid door zijn Bieber kapsel... beetje jammer
Zij deed het alleraardigst! En ze is prachtig om te zien.
Had hiervoor de film Prom gekeken en daar was ze ook al zo mooi.
3* voor deze leuke film

hoe werk dit ik wil graag deze film zien hoe kan dat ?