Left in Darkness (2006)

Horror / Thriller

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Monica Keena, David Anders en Tarah Paige

Omdat haar moeder is overleden bij haar geboorte, voelt Celia zich daar verantwoordelijk voor. Nadat haar vader verdwijnt, wordt Celia opgevoed door haar grootouders. Naarmate ze ouder wordt, wordt haar schuldgevoel alsmaar groter. Als Celia tijdens een wilde frat party op haar 21ste verjaardag is gedrogeerd, wordt ze verkracht en sterft ze aan een overdosis. Maar voor enkelen is het einde pas het begin, zo zit ze gevangen in een wereld tussen heiligdom en verdoemenis. Kan haar beschermengel Donovan haar veilig naar generzijde leiden?

avatar van fritsy
klinkt zoiets als, Invisible, The (2006)

fritsy schreef:
klinkt zoiets als, Invisible, The (2006)
ik ben benieuwd wat het is dus ga hem zeker kijken

Ow mijn god wat is dit een slechte film zeg! Ze rent dom ze kan niet acteren en er zit gewoon geen verhaal in. Tjee, oow wat slecht zeg, had echt spijt dat ik hem op zaterdag avond heb gekeken.

*0,5 --> jammer dat het niet lager kan:P

avatar van BlueJudaskiss
Monica Keena kan wel acteren, ze doet het blijkbaar alleen in de verkeerde films...

Ik heb de film afgekeken, omdat ik dan toch benieuwd ben naar het einde, maar zat wel op het puntje van de stoel...onder het mom van...istie nou klaar of niet. Zeer matig.

avatar van Oscarwinnaar
Wat lees ik hier allemaal slechte beoordelingen.
Zo slecht vond ik de film niet., alhoewel de film geen hoogvlieger is.
Toch een origineel verhaaltje en Monica Keena speelde goed.
Hier een daar ook een leuk plotwendinkje. Van mij krijgt 'ie 2.5 sterren.

avatar van hannes64
Niet zoveel mis mee....aardige woensdagavondfilm.
Soort kopie van ``the invisible``....die natuurlijk stukken beter was.
Duurde wel wàt lang, maat toch genoten.
1 keer zien en dan links laten liggen.

avatar van DjFrankie
Ik had van te voren slechte verwachtingen, maar valt reuze mee, dit is geen top film maar een prima donderdagavond film.
Ik heb geamuseerd gekeken en de speelduur is net genoeg.
Voor liefhebbers van het hiernamaals !!

avatar van voomzap
Van de regisseur van House of 9, dus toch interessant.... maar helaas: Zeer slechte film met een gatenkazenplot, onlogische gebeurtenissen en een superirritante hoofdrolspeelster omring door een arsenaal aan belabberde acteurs... 1 punt voor het idee erachter dat totaal niet uit de verf komt.

avatar van knusse stoel
Ondanks de negatieve verhalen ben ik nog nieuwsgieriger geworden naar deze film. Op MovieMeter geven we vaak lage waarderingen, een drie sterrenfilm scoort nog maar een 6 op de tien punten die men kan halen als film en 3* is niet matig maar goed hier.
Men zegt vaak dat de film ging en geeft 2 tot 2 1/2*, terwijl dat een 4 of 5 is.
Dus deze met dik 2* en een verhaal wat zelden in films voorkomt wil ik dan toch zien.
We zijn benieuwd!