Krrish (2006)

India
Actie / Romantiek

geregisseerd door Rakesh Roshan
met Hrithik Roshan, Priyanka Chopra en Rekha

Superheld Krrish is de zoon van Rohit, de man die speciale krachten kreeg van een buitenaards wezen. Krrish wordt verliefd op de beeldschone Priya die op vakantie is in zijn bergdorpje. Wanneer zij terug naar Singapore moet, gaat hij haar achterna. Eenmaal in de grote stad maakt Krrish nieuwe vrienden en bloeit de liefde op tussen hem en Priya. Daarnaast komt hij terecht in omstandigheden waarbij hij door zijn krachten te gebruiken mensen redt en al snel is de held geboren. Al strijdend komt hij een op wereldmacht beluste boef tegen. Kan Krrish de wereld redden?

M21
Deze film was 6 juli in de bios? Dan heeft hij weinig mensen weten te trekken denk ik.

avatar van Mug
Mug
Deze moderne Bollywood releases draaien ook slechts in een paar steden (Amsterdam, Den Haag en Rotterdam...misschien nog meer?)

Het gros van de bezoekers zijn ook van Indiase afkomst, een groep die op MovieMeter mondjesmaat vertegenwoordigd is.

avatar van balosa
best een vermakelijke film, flink overdreven natuurlijk en supernep maar wel grappig, de muziekscene's gingen wel, die in het cicrus vond ik het mooist, met het einde was ik verder ook tevreden zodat ik niet 2 1/2 uur voor niks heb gekeken, maar doordat de FX nogal nep waren en af en toe een beetje te langdradig waren kom ik niet hoger dan 3*

'Krrish' zorgt nu al voor levensgevaarlijke situaties!

8-jarig jongetje gewond na ...

goeie film, leuke actie scene's , een iets mindere love story, het einde was ook minder vooral omdat zijn moeder al was overleden.

Nou wat een verschrikkelijk Film!!
Slecht acteer werk, echt niet te geloven dat deze de bios heeft gehaald!!

0,5 * voor de moeite!!

leuke film met redelijk acteerwerk.
De landschappen waren prachtig en de sets waren mooi in elkaar gezet. Het duurde wel lang voordat de film eindelijk op gang kwam en het einde vond ik wat minder. Toch een vermakelijke film. 3*

Ongeloofwaardig...Maar aan de andere kant ook wel
sweeeeet!! Bij 1 scene moest ik huile..Echt top!!

Ik vond het een super mooie film!
Hij heeft wel een paar awards gekregen voor best actor voor deze film!!
Ik geef een 4*

avatar van Lady_Movie
een hele leuke film.
heb me heel erg vermaakt.

Af en toe een beetje nep, maar dat is weer helemaal goed gekomen met het perfecte eind!!
Weer eens wat anders, romantische sfeer en een actie sfeer.

Priyanka chopra en Hrithik Roshan hebben echt heel goed geacteerd.

Een 5.0 voor deze fantastische film.

avatar van Social-Mask
Vervolg op Koi Mil Gaya. Wist mij niet te overtuigen. Special effects zijn in orde, maar ik word er niet warm van.

avatar van PrinceVegeta
geen slechte film, alleen dat zingen word af en toe irritant..

Concept was héél goed eigenlijk. Blijkbaar was een grote moeite om het te verfilmen.

avatar van Draconian
Inmiddels is er al een deel drie. Krrish 3.
Krrish 3 (2013) - IMDb

Het einde had veel weg van Man of Steel. Vliegend en vechtend door de gebouwen heen.

Ik vind koi mil gaya beter deel 1