Jonah: A VeggieTales Movie (2002)

Alternatieve titel: Big Idea's Jonah: A VeggieTales Movie

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Animatie / Familie

geregisseerd door Mike Nawrocki en Phil Vischer
met de stemmen van Phil Vischer, Kristin Blegen en Tim Hodge

Na een ongeluk met de auto waarin ze vervoerd werden bevinden Bob de Tomaat en de Veggie-kinderen zich in een visrestaurant waar niets is zoals het lijkt.

tovenaar
Bob de Tomaat is mijn held

die trailer is grappig

vooral als ze die boei uitgooien

Waar haal je die trailer?? Ik ben fan van Bob

Mik
Hehe, lekker filmpje...

Zaad muziekjes, maar de humor maakt het wel ruimschoots goed.

tovenaar
Beetje jammer van die ontzettend moralistische boodschap, maar verder ben ik nog steeds fan van Bob!

Bob ruled, alhoewel hij eigenlijk maar een klein rolletje heeft. Mijn nieuwe helden zijn: The pirates who don't do anything!

En iedereen met vissen slaan, ruled ook.

Jarre
die trailer is grappig

vooral als ze die boei uitgooien

Boei is ook superrrrr

Jarre
Jammer dat ze het fish-slappen daar hebben afgeschaft. Ik stel voor om dit hier ook in te voeren(het vissen slaan)

avatar van Clover
Ik wil die film ongezien hebben! hoe kom ik eraan? al in NL?

Clover schreef:
Ik wil die film ongezien hebben! hoe kom ik eraan? al in NL?

Nu te zien op Netflix.

avatar van Clover
kappeuter

Grrr (nog) niet op de Spaanse content.. maar dankjewel voor je reactie!