Bunni (2013)

Horror

geregisseerd door Daniel Benedict
met Mercedez Varble, Kent Blue en Alexandria Hendrick

Paige en haar vriend, Chris, vermaken zich op een halloweenfeestje. Op de terugweg ontdekken ze een verlaten gebouw. Rick, een vriend van het koppel, besluit Chris te helpen om in te breken. Ondanks het protest van hun vriendinnen en een ongemakkelijke waarschuwing van een zwerver, besluiten ze het gebouw te betreden. Binnen wacht hen echter een gemaskerd figuur, die hen één voor één opjaagt.