Hood of Horror (2006)

Alternatieve titel: Snoop Dogg's Hood of Horror

Horror / Komedie

geregisseerd door Stacy Title
met Snoop Dogg, Ernie Hudson en Danny Trejo

De Hound of Hell (Snoop Dogg) vertelt drie gruwelijke verhalen. Het eerste verhaal gaat over de gruwelijke gebeurtenissen van een meisje dat in haar vrije tijd graag graffiti spuit. Het tweede verhaal gaat over een redneck, die een oud huis erft. En het derde verhaal gaat over een rapper, wiens dode vriend plotseling opstaat uit de dood.

Lachen toch even een vrouwenbuikje laten knallen met alle sh#t die tegen het plaffond en de wanden schiet!

avatar van jeroentjuhhhhh
Ha! Leuk. Dat is (toch wel) verrassend. Niet eens een gevalletje ''zo slecht dat het goed is'', maar gewoon all out degelijkheid. Geen problematisch laag budget, genoeg overdreven gorigheid en drie korte verhaaltjes met ieder hun eigen black-culture achtergrond. Heel stereotype dus, maar met een flinke korrel zout gebracht en een te verwachte soundtrack. Lang niet zo slecht als men het laat lijken, daarvoor zijn er in dit genre té veel films die op meerdere vlakken hier niet aan kunnen tippen.

avatar van knusse stoel
Jeroentjuhhhhh zit wederom goed, deze film is te zien als je zo nu en dan de vooruitspoel knop durft te gebruiken. Zo heb ik de eerste 6 minuten overgeslagen en de laatste ongeveer 10v minuten. Ook tussen de verhalen door een paar minuten eruit gehaald. De verhalen zijn simpel en gebeuren met B-acteurs ondanks dat ik her en der ook bekende gezichten tegenkwam. Je moet een beetje melig zijn en niet te serieus staan tegenover deze film en dan is het toch best te doen. Een 6.