Born Free: A New Adventure (1996)

1 stem

Drama / Avontuur

geregisseerd door Tommy Lee Wallace
met Linda Purl, Jonathan Brandis en Ariana Richards

Medisch onderzoeker David Thompson verhuist naar Afrika met zijn twee tienerkinderen, Rand en Jena. Vlak na aankomst, leert Rand zijn omgeving waarderen door vriendschap te sluiten met leeuwin Elsa. Elsa is van jongs af aan verzorgd door Ellie en haar dochter Val nadat haar moeder werd gedood, om te voorkomen dat ze in een dierentuin zou belanden. Elsa is nu echter volwassen en begint een bedreiging te vormen omdat ze andere leeuwen uit de omgeving aantrekt. Om te voorkomen dat Elsa alsnog in een dierentuin belandt, besluiten Rand en Val Elsa overlevingstechnieken bij te brengen zodat ze kan leren overleven in het wild. Het lijkt erop dat Elsa zich niet kan aanpassen.

Roseicollis
born free deel twee

is deze fake
dus NIET waargebeurd

als hij fake is krijgt hij een waardige drie

een dikke vijf mits hij waargebeurd is net als deel een

verlopig laat ik de score op een goede 4 staan

neo (crew)
Waarom zou je zo hoog geven enkel omdat het waargebeurd is? Stem dan wat je er werkelijk aan zou geven, waargebeurd of niet.

Roseicollis
neo schreef:

de film zou mooier als het waargebeurd zou zijn en niet puur een verzinsel

Echt te TRIEST voor Woorden dat Ze zelfs
Het Orginele Born Free Verhaal