The Dead Will Tell (2004)

Drama / Mystery

geregisseerd door Stephen Kay
met Anne Heche, Eva Longoria Parker en Chris Sarandon

Emily Parker is zojuist verloofd. Ze krijgt een antieke verlovingsring en alles lijkt perfect. Alleen blijkt dat die ring bezeten is en al gauw krijgt ze visioenen van een vrouw uit het verleden. Al gauw krijgt Emily te maken met een onopgelost mysterie.

kwee nie waarom ze dese film niet mooi vinden maar kheb er egt van genoten, en zou hem wel 100 keer opnieuw willen zien

binnenkort op tv

Poster is wel vet, maar volgens mij heeft de film een heel andere "vibe"

avatar van Banjo
mocro_9555 schreef:

oke... ik ga deze morgen kijken

avatar van nightbreed
Lijkt me een matige TV-film (5,1 IMDb) maar toch ga ik me er aan wagen.

avatar van Carotte
Ik ga deze film zo kijken, zal mij benieuwen.

Voorstukjes zagen er opzich niet slecht uit.. Ga hem dus nu maar kijken op Rtl 5

Net dus bekeken, maar boven mijn verwachttingen! Zaten wel spannende momenten in verhaal was ook wel aardig en acteerprestatie's etc was ook wel in orde..

avatar van 606
aardige film met leuk verhaal en spannende stukjes

3,5 ster

avatar van nightbreed
Geen hoogvlieger en geen aanrader maar je kunt zien dat ze met beperkte middelen en zeer matige acteurs toch hun best hebben gedaan en daarvoor hulde.

avatar van darkjaap
mee eens die matige acteurs hadden het nog wel goed gedaan alleen wat ik van die film zelf vond is het wel een standaard horrorfilmpje met soms wat spannende momenten idd geen meesterwerk , geen echte aanrader soms wat spannende momenten.. miss leuk voor een avondje als er geen leuke film is ofso maar geen film waarvoor je speciaal naar de videotheek voor gaat 2,5*

avatar van Goldenskull
matige acteurs, weinig spanning en zeer voorspelbaar verhaal.. 2*

avatar van Martijn88
vraag me ook af waarom hij zo laag staat.
Vond wel aardige film.

goed voor 3,5 ster.

Deze mysterieuze thriller - met Anne Heche en Kathleen Quinlan - begint chaotisch, maar gaandeweg komt er wat meer lijn in het verhaal. De presentatie is hierbij vaak sfeervol, al maakt regisseur Stephen Kay maar al te graag gebruik van zijn kenmerkende dynamische en bijgevolg ook chaotische montage, wat niet altijd een meerwaarde oplevert. Zie ook de Get Carter-remake met Sylvester Stallone, wellicht zijn bekendste film.
Hoewel het geheel toch geregeld kleine foutjes bevat (zoals auto's die zonder nummerplaat rondrijden) is het resultaat voor een televisiefilm vrij aanvaardbaar. Acte de presence is echter wel Eva Longoria, die hier in haar pre-Desperate Housewives era al eens haar schoonheid laat zien.