Jesus Christ Vampire Hunter (2001)

Canada
Actie / Komedie

geregisseerd door Lee Demarbre
met Phil Caracas, Murielle Varhelyi en Ian Driscoll

Jezus is terug gekeerd naar aarde om alles weer recht te zetten, maar voordat hij dat kan gaan doen moet hij eerst tegen vampieren vechten die ook overdag kunnen leven.

Damn, hier ben ik dus echt benieuwd naar. Check out http://www.odessafilmworks.com/news/index.htmlde site

SUPERRRR

gezien...hij is geweldig....echt een cult film...Jezus met ear rings! Verhaal is dan wellicht niet sterk, maar hoeft ook niet voor b-films...

Lijkt me best geinig...

Dit was gewoon heel erg slecht. Heb geen probleem met low-budget films, maar dit ging er bij mij echt niet in..wat een baggerfilm. Met name het acteerwerk was om te huilen..en blijkbaar was hij grappig bedoeld maar dat deed me werkelijk totaal niets. 0,5*

avatar van SaintOfKillers
Jezus slaat hier zo hard dat z'n vijanden zelfs omvallen wanneer hij er een halve meter naast slaat.

avatar van Flipman
Wel een lekker maf verhaal, ik wil deze film nest zien !

avatar van Poisonthewell
Dikke pret voor de Troma-liefhebber, de studio die het best in slaagt het exploitation genre en de ultra-low budget film in stand te houden. JC Vampire Hunter is niet de beste film uit de stal, maar er valt voldoende te genieten. 3*

BlueSword
hehe, deze moet ik zien.

avatar van Koos
heb nu een kleine 20 minuten gezien, maar weet niet of ik dit vol ga houden!!
Even pause..

avatar van Phoebe318
Omg, dit moet ik zien! xD

Martinator
fuck, dit klinkt best wel grof niet haha,
deze is niet door gelovigen gemaakt volgens mij

avatar van N811
Deze is wel heel erg laag.

Waar kan je deze kopen?

veron35
Deze film lijkt me echt leuk!

avatar van Vascago
Vond het maar een irritante film. Geen Troma pareltje helaas

avatar van witboek
Jongens echt een film waar je in slaap van valt

dominion
Deze moet ik echt zien.
De titel is echt geniaal.

avatar van joolstein
Grappige en aardig Troma look-a-like. Echter waar diezelfde Troma vaak bloederig, geniaal en ontblote dames laat zien is dat hier niet aanwezig. Jezus is teruggekeerd en bindt de strijd aan met vampieren om de lesbiennes te redden. Hij krijg hierbij de hulp van Mary Magnum en later van de Mexicaanse worstelaar " El Santos." Alles ziet er uit als een 70’s grindhouse film en ergens in de film zien we Dr Praetorious een ongelukkig meisje opensnijden. Wat de man verder in de film doet heb ik geen idee van maar die scene moet bijna wel een soort van homage zijn aan H.G. Lewis' splatter-classics? En net als zijn films moet ze het niet hebben van goed acteerwerk. Nu is deze film ook geen Lewis en afgezien van een leuke dosis humor is het verder ook geen noemenswaardig werkje. Redelijke goede charmante low-budget film voor de liefhebbers.