Beings (1998)

Alternatieve titels: The Fairy King of Ar | De Elfenkoning

Avontuur / Familie

geregisseerd door Paul Matthews
met Malcolm McDowell, Corbin Bernsen en Glynis Barber

Kyle en Evie luisterden altijd aandachtig naar de verhalen die hun oma vertelde over reuzen die gevangen zaten in een sprookjesgrot. Als hun oma overlijdt laat zij haar twee kleinkinderen een huis en een oude goudmijn na. Snel ontdekken Kyle en Evie dat de verhalen van hun oma niet verzonnen zijn.

Voor een sprookjesverhaal is dit best goed verzonnen.