Murder (2004)

India
Drama / Thriller

geregisseerd door Anurag Basu
met Ashmit Patel, Kashmira Shah en Mallika Sherawat

Simran is gelukkig gehuwd met Sudhir, tot ze op een dag naar een klasreünie moet. Daar ontmoet ze haar vroegere medeleerling Sunny, met wie ze vroeger goed bevriend was. Maar de vonk slaat nog diezelfde middag over en ze beleven ter plekke enkele stomende momenten. Simran houdt echter van haar man en keert na het feest terug naar huis, want niemand hoeft het te weten. Maar is dat wel zo? Op een bepaald moment begint Simran vreemde berichten te ontvangen van iemand die hun intieme ontmoeting op het schoolfeest heeft gezien.

Aardige film
Verhaal is gepikt van hollywood met een bollywood sausje
dus loopt goed af zoals gewoonlijk
Goede muziek.......
3 sterren lijkt me genoeg......

avatar van tn2543
Goed verhaal. Leuk verhaal. Veel spanning. Goed acteerwek.. De liederen zijn ook erg goed en hebben een toegevoegde waarde voor de film...