Liu Zhi Qin Mo (1993)

Alternatieve titels: Deadful Melody | Deadful Music | Six-Fingered Strings Demon

Hongkong / China
Fantasy

geregisseerd door Min Kun Ng
met Brigitte Lin, Biao Yuen en Lung Chan

Snow en Lui Lun zijn weeskinderen, wiens ouders op een dag door zes verschillende sekteleden zijn vermoord. Hoewel Snow op wraak zint, is Lui Lun vanwege zijn jonge leeftijd nog totaal onbewust van het feit dat dit tragische voorval heeft plaatsgevonden. Snow ontwikkelt zich met haar magische harp als een echte heldin, maar tegelijktijd verlangt ze er naar om haar ouders te wreken.

avatar van J.T.O
Bedankt voor het toevoegen en verbeteren van deze film ^_^

Ik heb deze film gezien toen ik een jaar of 10 was, ik kan niet zoveel van herinneren. Maar de effecten zagen er nogal slecht uit, hoewel de muziek en vechten wel te pruimen was.

Kijk deze film zonder verwachtingen =]