Student Seduction (2003)

Canada / Verenigde Staten
Thriller / Drama

geregisseerd door Peter Svatek
met Elizabeth Berkley, Corey Sevier en Rick Roberts

De jonge en aantrekkelijke lerares Christine Dawson is zeer begaan met haar leerlingen, waaronder Josh Gaines. Josh heeft persoonlijke problemen en Christine probeert hem te helpen. Hij interpreteert haar hulp echter verkeerd en denkt dat Christine een seksuele relatie wil. Wanneer Christine zijn ongewenste gedrag kenbaar maakt, beschuldigt Josh haar van seksuele intimidatie. Christine probeert haar onschuld te bewijzen en haar carrière te redden.

avatar van Minority_Check
de eerste halfuur leek het net een pornofilm en was er neit veel aan
daarna werd het niet beter
het eindigde te snel en er waren te veel scenes die saai waren

Hankieh
geen zak aan... slecht op alle fronten

Verschrikkelijke film...slechte screencasting, zwakke acteerprestaties, redelijk zwakke verhaallijn,...kortom een enorm slappe hap! Op bepaalde momenten heb ik me zelfs zitten ergeren aan deze film, dat overkomt mij (zo goed als) nooit!

Vooral de eerste helft van deze film is érg zwak. Tijdens de tweede helft wordt het iets beter, maar dat kan het verschrikkelijke begin niet goedmaken. Ook tijdens het absolute einde hebben ze er zich wel erg gemakkelijk van afgemaakt!

Eén van de zwakste films die ik ooit zag, helaas.

avatar van Jimske
amaaiii mathieudc, ge kunt nogal overdrijven zeg, slechtste film ooit? Volgens mij kijk jij niet veel films! Ik vond hem zeker niet zo slecht als men zegt, af en toe wat twijfelachtige acteerprestaties, maar vond het toch spannend omte weten of ze al of niet schuldig zou bevonden worden. Kijk het is een echte tv-film, en geen block buster, dus je moet ook met de juiste ogen naar deze film kijken.