ad

Drama / Oorlog | 97 minuten

Genre: Drama / Oorlog

Geregisseerd door: J. Lee Thompson

Met onder meer: Robert Mitchum, Ellen Burstyn en Rock Hudson

IMDb beoordeling: 5,4 (663)

Releasedatum: 15 mei 1985

Over The Ambassador

Peter Hacker is een Amerikaanse ambassadeur in een door terrorisme verscheurd land in het Midden-Oosten. Hij probeert te bemiddelen tussen de rivaliserende partijen en raakt zo betrokken in een bloedige escalatie van het conflict.

image

avatar van Quentin

Quentin

Iemand die me aan deze film kan helpen?

Trailer: VideoDetective.com - The Ambassador Preview

avatar van Die Hard,Willis

Die Hard,Willis

THE AMBASSADOR Robert Mitchum Rock Hudson 1984 RARE VHS - eBay (item 120408013660 end time May-17-09 16:49:19 PDT) - cgi.ebay.com

Veel meer dan een vhs heb ik niet gevonden. Als ik wat tegen kom laat ik het je alsnog weten.

avatar van Quentin

Quentin

Inmiddels op DVD gevonden, ietwat curieuze film maar vaardig gemaakt en een bijzonder fijne cast. Dat hele peace-einde valt dan wel weer geheel uit de toon.