Love Is All There Is (1996)

geregisseerd door Joseph Bologna en Renée Taylor
met Lainie Kazan, Joseph Bologna en Angelina Jolie

Twee heetgebakerde Italiaanse families in Amerika kunnen elkaars bloed wel drinken. Ze zijn concurrenten in de organisatie van huwelijksfeesten. De sjieke Graaf en Gravin Malacici hebben een spetter van een dochter. De andere kemphanen, de tikkeltje ordinaire Cappamezza's hebben een zoon. En die ziet het wel zitten met de dochter van de concurrent. Natuurlijk vinden de twee uitersten elkaar.

avatar van narva77
Ik dacht een leuke film over Italiaanse families te zien, maar ik kreeg wat anders. Wat een gezapige domme kutfilm zeg.

Zelfs Angelina Jolie kon me niet bekoren!

Niet heel slecht maar ook niet top..
Jolie had nogal een irritant accent vond ik, het verhaal was niet origineel maar dat is logisch als het op Romeo & Juliet gebasseerd is..
Verder wel een aardige feel-good movie
3 sterren

3 sterren

Zou je die stem niet eens uitbrengen dan?

Ik heb 'm uitgezet. Vond het net een of andere lange aflevering van een slechte soap. Zelden zulk slecht acteerwerk gezien.

avatar van Scorpio11
Zonde van mijn tijd.