Show Them No Mercy! (1935)

Alternatieve titel: Tainted Money

1 stem

Misdaad / Drama

geregisseerd door George Marshall
met Rochelle Hudson, Cesar Romero en Bruce Cabot

Als een jong pasgetrouwd stel, Joe en Loretta Martin (Edward Norris en Rochelle Hudson) in een verlaten boerderij gaat schuilen voor de storm, komen zij tot hun grote schrik tot de ontdekking dat het pand wordt gebruikt als schuilplaats voor een bende ontvoerders. Bendeleider Tobey (Cesar Romero) is de slechtste niet. Hij wil het echtpaar laten leven, mede omdat zij een jonge baby bij zich hebben. Pitch (Bruce Cabot), zijn psychopatische handlanger, is echter niet zo vredelievend en hij wacht daarom op een gelegenheid om de drie indringers uit de wereld te helpen.