Salsa (1988)

Muziek / Romantiek

geregisseerd door Boaz Davidson
met Robby Rosa, Rodney Harvey en Magali Alvarado

Rico is de hartenbreker van de dansvloer voor wie het dansen een eerste levensbehoefte is. Wanneer er een danswedstrijd wordt georganiseerd in de club La Luna, waarbij het predikaat Koning van de salsa te behalen valt, is Rico er als de kippen bij. Hij is er zo op gebrand om die titel te behalen, dat hij zich van zijn beste vriend Ken, zijn vriendin Vicky en zijn zus Rita vervreemdt. Rico vormt een danspaar met een oudere vrouw, Luna, de eigenares van La Luna en tevens regerend Koningin van de salsa.

demimoorefan schreef:
heb zelf de originele versie hier op dvd liggen maar dus ook zonder subs

denk je dat het mogelijk is dat je mij eens een berichtje stuurt? Ben wel geïnteresseerd in een dvd-tje.

wiljes schreef:

ik zou hem heel graag van je kopen.

graag wil ik de film van salsa wie kan mij hieraan helpen?

wie kan mij helpen a u b mij de film van salsa1988 puerto rico
ik zoek die al een aantal maanden,ik zou er heel blij mee zijn.

macho3 schreef:
ik heb een kopie van deze film op dvd

ik ben al jaren op zoek naar deze film help aub om deze te vinden

Bonny schreef:
Ik ben erg blij dat ik deze film heb
Hij blijft geweldig

waar heb je deze gekocht kan je mij helpen met deze film

kos schreef:
Of beter nog: stuur een Prive-bericht of mailtje naar thom.
Ik ben ook al heel lang op zoek naar deze film, en dan graag op dvd in het engels met nederlandse ondertiteling, dus als jij of iemand anders mij kan helpen graag. uiteraard betaal ik ervoor

avatar van Quentin
Voor de liefhebbers, met nederlandse ondertiteling;

avatar van Mar10e
Heb deze film net binnen, met NL ondertiteling nog wel Helaas vond ik hem maar matig ...

Dun, voorspelbaar verhaaltje. Wel goed danswerk, maar dat mag ook wel natuurlijk.

2* voor de moeite, meer kan ik er echt niet van maken

Landlord schreef:

Deze film is nu te koop bij de Wehkamp voor 6 euro

avatar van Fran
Ik heb deze film vandaag besteld bij bol.com.

ik vind dit een geweldige dans film. ik heb hem al heel vaak gezien maar hij blijft heel erg leuk. ik ben gek op dansfilms. vooral hip hop dans films.

dansen waren geweldig met swingende salsa muziek! Maar het verhaal vond ik slecht en voorspelbaar. Ook vind ik de acteurs niet super.

avatar van wuppiebunny
Wat een ontzettende geweldige film een van mijn fsvoriete!

geen woorden voor heb hem al helemaal grijs gedraaid hier zucht..

ja een leuke dansfilm.zoiezo vermaak ik me bijna altijd wel met een dansfilm.