Salsa (1988)

Muziek / Romantiek

geregisseerd door Boaz Davidson
met Robby Rosa, Rodney Harvey en Magali Alvarado

Rico is de hartenbreker van de dansvloer voor wie het dansen een eerste levensbehoefte is. Wanneer er een danswedstrijd wordt georganiseerd in de club La Luna, waarbij het predikaat Koning van de salsa te behalen valt, is Rico er als de kippen bij. Hij is er zo op gebrand om die titel te behalen, dat hij zich van zijn beste vriend Ken, zijn vriendin Vicky en zijn zus Rita vervreemdt. Rico vormt een danspaar met een oudere vrouw, Luna, de eigenares van La Luna en tevens regerend Koningin van de salsa.

Deze film heb ik al twee keer gezien en hij bljft leuk. Alleen een raar einde. de muziek is goed en de dansers ook , maar dat was het dan ook wel!

ik ben een grote fan van deze film
het is mij tot nu toe niet gelukt om deze film op dvd of vhs te verkrijgen........
weet iemand misschien waar ik dat wel kan??
je maakt mij er heel gelukkig mee! de film is echt heel mooi
_0_

hallo ik wil graag deze dvd kopen maar lukt me niet om er aan te komen weten jullie mischien waar ik die kan kopen
ik hoop van wel
doei joke

avatar van Quentin
Is gewoon in regio 1 uit hoor.

ook ik ben op zoek naar deze film of op video of op dvd wie kan mij eraan helpen

ook ik ben op zoek naar deze film op dvd Wie kan mij helpen? thanx

ook ik ben op zoek naar deze film op dvd, heb hem wel op videoband maar wil hem graag in dvd kwalitiet hebben

wie kan me helpen?

ik ben al een hele lange tijd op zoek naar de movie van salsa hij is geweldig en zou hem graag in mijn bezit willen hebben weet er iemand hoe ik daar aan kan komen je zou mij er een groot plezier mee doen

bedankt

Hij is al gewoon bij Amazon te koop. Waar zoeken jullie allemaal in hemelsnaam?

Op Nederlandse & Creditcard loze site's gok ik...

Dan ben je snel klaar ja.

Ik ben erg blij dat ik deze film heb
Hij blijft geweldig

sakania schreef:
ook ik ben op zoek naar deze film op dvd Wie kan mij helpen? thanx

macho3 schreef:
ik heb een kopie van deze film op dvd

kun je mij helpen dan= wil hem ook graag

avatar van Fran
Deze film blijft afwisselen met de verschillende personage's. Heerlijke sfeer. Niet altijd bijster geacteerd. Maar toch lekker om naar te kijken. Zeker 10 keer gezien en hij blijft goed. Die scene dat Rico en Lola in zijn zwembadhuisje ....., en dan dat nummer erbij. Echt heet !

tijgergilry schreef:

bedankt

Ik heb deze film wel van video naar dvd!! Dus als iemand interesse er voor heeft laat eventjes een berichtje hier achter!

Of beter nog: stuur een Prive-bericht of mailtje naar thom.

hallo
ik ben al heel lang op zoek naar deze film maar kan er nergens aan komen dus als iemand hem meschien heeft zoe ik hem graag willen kopen .

thom1508 schreef:

Ik wil hem dolgraag hebben. Zou je me willen helpen?

wie heeft de cover van salsa voor me ?

macho3 schreef:
ik heb een kopie van deze film op dvd

hallo, ik wil deze film van iemand kopen.
neem gerust kontact met me op en dan spreken we af hoe we dat gaan doen.

thom1508 schreef:

ik zou hem heel graag van je kopen.

avatar van thugster
thom1508 schreef:

ik zou hem ook graag kopen van je mijn email ad. is s.kroussia@hotmail.com

ik heb deze film via iemand van marktplaats gekocht voor maar 9 euro inclusief verzendkosten

typ maar eens salsa in op marktplaats dan kom je die persoon van zelf tegen..

Toen ik deze film voor het 1st zag was ik een jaartje of 11.

Vond hem toen al erg leuk...vooral die muziek etc.

Jaren later kwam hij eindelijk op tv,kwas toen al een jaar of 20. Toen vond ik hem nog leuker! begreep er misschien iets meer van dan toen ik 11 was.

Ik had hem toen ook opgenomen,maar mijn man heeft er helaas per ongeluk iets anders overheen op genomen

Ben toen bij videotheken gaan kijken,maar nergens hadden ze hem!

Maar nu heb ik eindelijk iemand gevonden op marktplaats,die deze film verkoopt!

Kun je na gaan hoe leuk ik deze film vind...jaren opzoek geweest!

Ik geef deze film dan ook 5 sterren!!!

Ik zoek iemand die hem heeft..
Heb al gekeken op marktplaats, maar kan niks vinden..
Volgens mij is die advertentie al weg.. Jammer
Als er iemand is die hem heft en hem wil kopieeren voor me hoor ik het graag.. Ik zou dan ook graag de kaft willen.. Deze kan gemailt worden.. Dan print ik hemzelf uit.. Hoop dat ik snel iets hoor.. Alvast bedankt!

Ik zoek ook al zoooooo lang naar deze film... als iemand hem heeft kan ik deze dan ook krijgen pleeease?

mijn email is izakrol@hotmail.com

goede dag ik wil ook graag deze film hebben en ik wou vragen of je hem op de site ambachter kan zetten dan kan iedereen hem er daar van af halen inclusief ik zelf gegroet shirley

mensen
deze film is gewoon niet in NL te koop
en als je hem weet te bemachtigen via een koopsite
dan is hij altijd nog niet NL subs
helaas raar maar waar
heb zelf de originele versie hier op dvd liggen
maar dus ook zonder subs
pluspuntje is wel dat je de ondertiteling niet mist
gaat toch om het dansen
de verhaalijn weet iedereen toch wel

Chantalle schreef:
Ik zoek iemand die hem heeft..
Heb al gekeken op marktplaats, maar kan niks vinden..
Volgens mij is die advertentie al weg.. Jammer

Hi Chantalle, ik weet niet of je inmiddels al het plaatje hebt, maar op onderstaande link vind je hem.