Exorcism: The Possession of Gail Bowers (2006)

Horror

geregisseerd door Leigh Scott
met Thomas Downey, Griff Furst en Noel Thurman

Na de dood van haar ouders verhuist het tienermeisje Gail Bowers samen met haar zus en stiefbroer naar een nieuw huis. In eerste instantie lijkt alles normaal, maar het duurt niet lang voordat de eerste vreemde, onverklaarbare gebeurtenissen in het huis plaatsvinden.

avatar van Jason28
Gezien, goeie film totdat de exorcisme plaatsvind, erg nep moet ik zeggen. Maar desondanks wel leuk hoe ze veranderd en ook wel creepy schrikeffecten en zo.

BlueSword
zo he, nog een excorsisme film. what's next?
exorcism: the possession of george bush?
achja, misschien is die wel leuk.

weet iemand de relaese datum van deze film??

avatar van tomthumb
Is in America sinds 31 januari op DVD te verkrijgen.

avatar van henkula
Net als King of the Lost World (2005) erg in trek, helaas ben ik niet onder de indruk, maar je moet het allemaal niet zo serieus nemen.
Punt er af vanwege het slechte akteren.

avatar van moviefreak#1
From the true story that inspired The Exorcist ?

Ja vast

avatar van Amercianpie
The Amityville - namaak?

avatar van erik1677
Tja wat moet ik hier nu van vinden.
Het begin is leker bruut, en ik had gehoopt dat ze zo door gingen.
Want een serieuse exorcisme-film hoefte dit niet te worden, dat maakte de openingsscene wel duidelijk.
Maar helaas vervalt men weer na de gave openingsscene weer in het uitdiepen van de familie.
Ik snap natuurlijk wel dat dat in enigzins een serieuze film dat natuurlijk verplichte kost is.
Maar kom op zeg, in zo'n asylum film is dat toch niet nodig.
Gewoon hakken en smeren met die hap.
daar zit de kijker op te wachten.
Tenminste ik wel.