The Sundowners (1950)

Alternatieve titel: Thunder in the Dust

Western

geregisseerd door George Templeton
met Robert Preston, Robert Sterling en Chill Wills

De broers James (Robert Preston) en Tom Cloud (Robert Sterling) staan ieder aan een kant van de wet. James staat aan de goede kant, maar Tom aan de verkeerde kant. Als de broers met elkaar worden geconfronteerd barst een harde strijd los. Maar dan belandt het zoontje van James midden tussen de vuurgevechten en blijkt Tom er zelfs niet voor terug te deinzen om dit jongetje te bedreigen.

avatar van mr rumson
The Sundowners is zeker geen slechte western .
Maar echt boeien kon deze western mij ook niet .
Wel is het een pluspunt dat deze western opgenomen is op locatie wat zo nu en dan mooie platjes oplevert.
Wat de acteurs betreft brengt Robert Preston er voor mij het beste vanaf .
Al met al voor de westernliefhebbers leuk om een keer gezien te hebben maar ook niet meer dan dat.

avatar van Grindhouse62
Heb deze routine western maar even uit de collectie gehaald. Geen hoogvlieger, maar aangenaam naar gekeken. Een 3.0