The Wayward Bus (1957)

geregisseerd door Victor Vicas
met Joan Collins, Jayne Mansfield en Dan Dailey

Een charterbus rijdt langzaam door de bergen van Californië. De eigenaar van bus, Johnny Chicoy (Rick Jason), heeft nogal wat problemen met zijn alcoholistische vrouw Alice (Joan Collins). Onder de passagiers is Camille Oaks (Jayne Mansfield), een danseresje dat op weg is naar een show in San Juan en die plezier heeft in het versieren van Ernest Horton (Dan Dailey), een vertegenwoordiger. En dan is er nog Mildred Pritchard (Dolores Michaels), een meisje dat met haar ouders een rondreis maakt. Naar een boek van John Steinbeck.