Max Keeble's Big Move (2001)

2,25

Komedie / Familie

geregisseerd door Tim Hill
met Alex D. Linz, Jamie Kennedy en Larry Miller

Max, een twaalfjarige scholier die wordt gepest op school, komt erachter dat hij binnen een week naar een andere stad zal verhuizen. Hij besluit dat hij niets te verliezen heeft en bedenkt een heel slim plan om al het onrecht te wreken dat hem en zijn vrienden is aangedaan. Na een weekje herrie schoppen, waarin hij een paar fantastische grappen uithaalt, fratsen bedenkt, slimme uitvindingen gebruikt en hulp krijgt van zijn vrienden, krijgt Max verschrikkelijk nieuws te horen: de verhuizing gaat niet door! Nu hij aan het veranderen is van een loser in een bink moet hij de gevolgen van zijn acties onder ogen zien en weer hele nieuwe plannen bedenken!

24 BERICHTEN
avatar van You_bastard
geplaatst: 29 juni 2002, 05:59 uur [permalink]
Wie de f*ck is Max Keeble comic- of een tekenfilmheld ? Ik heb de film gezien maar ik kan deze vraag niet beantwoorden. De film is zeker de moeite niet waard om in de bioskoop te bekijken.

geplaatst: 25 augustus 2002, 17:15 uur [permalink]

misschien vind je het wel niet de moeite waard, omdat het een echte kinder film is. ik zelf heb de film niet gezien dus ik weet het niet, en ik weet niet hoe oud jij bent. maar het lijkt me een kinder film

avatar van moviefreak#1
geplaatst: 24 januari 2004, 16:21 uur [permalink]
Maar wel een kinderfilm in de stijl van Home Alone met veel lachwekkende trucs. Ik vond Larry Miller en Jamie Kennedy alleen al de moeite waard. Als je m al een paar keer in je hand heb gehad in de videotheek, neem m een keer mee. 3 *

Justice4All
geplaatst: 24 januari 2004, 16:29 uur [permalink]
Volgens mij het ik het idee dat sommige "VOLWASSENEN" zich schamen om een kinder- of een tekenfilm te kijken, waarom te onvolwassen. Misschien is "schamen" niet het woord dat hier toepasselijk is, maar toch heb ik dat idee. Moet je zien als je kinderen, of neefjes en nichtjes hebt. Dit is geen negatieve reactie.

avatar van moviefreak#1
geplaatst: 24 januari 2004, 17:12 uur [permalink]
Zou dat echt zo zijn ? Iedereen wil toch gewoon een leuke film zien... of dat nou een zogenaamde kinderfilm is of niet...

avatar van ¤smas¤

geplaatst: 1 januari 2005, 20:43 uur [permalink]
niet iedereen dus...zo te horen...
daarbij lijkt het mij wel een grappige film om zo eens ff te (be)kijken...niet te serieus enz..

avatar van mikey
geplaatst: 1 januari 2005, 22:50 uur [permalink]
Leuke komedie voor kids met grappige bad guys, zoals de rector en de dandy afperser. 3

avatar van sateck
geplaatst: 20 juli 2005, 13:53 uur [permalink]
fantastisch deze film...de turk met ze badjas ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

geplaatst: 24 november 2005, 23:10 uur [permalink]
is deze ergens op DVD? want ik bewonder Alex D. Linz en verzamel alles van hem ๐Ÿ˜„ En wel in Nederland, Belgie of Engeland, want ik zoek em al een tijdje, nergens te vinden ๐Ÿ™

geplaatst: 29 november 2005, 17:34 uur [permalink]
komt zondag op TV!!! ik kan niet wachten, ik ga 'm opnemen! dan hoef ik em niet meer te zoeken overal!

geplaatst: 4 december 2005, 20:35 uur [permalink]
dit vind ik echt een super goeie film met Alex D. Linz!! zijn beste van wat ik nu heb gezien!!! (hij is echt hot!!!!!) het is ook echt leuk voor wat jongeren met dat fantasie begin!! (die droom). 5* waard!!!

avatar van IcU

een aanrader voor mensen die hem niet hebben gezien ๐Ÿ˜‰
dus kijken morgen ๐Ÿ˜‰

BlueSword
geplaatst: 16 oktober 2006, 18:40 uur [permalink]
beetje een slechte film vind ik, niet echt mijn smaak, overdreven kinderfilm, af en toe wel iets grappigs maar meer niet.

jack-sparrow
geplaatst: 16 oktober 2006, 18:40 uur [permalink]
valt mee, niet van wauw, maar slecht is hij niet.
ik geef hem 3.0

geplaatst: 18 oktober 2006, 19:00 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Ik snap de lovende berichten niet, want de film was écht ruk.
Elk personage wordt volgegooid met eten of verf, de wendingen zijn zo voorspelbaar dat ze bijna onvoorspelbaar zijn en de film laat je geloven dat alles kan zolang je maar jezelf bent.
Maw: een prima kinderfilm, maar écht niet vermakelijk voor mij. Ik keek de film omdat er werkelijk niets anders te doen was (en omdat mijn mede-tv-kijker hem wou zien), en het is de 86-minuten van je leven niet waard.

Waardeloos, maar ik heb hem uit kunnen zitten.

1.0

avatar van Barcel
geplaatst: 9 januari 2007, 16:52 uur [permalink]
Wel best grappig, maar niks bijzonders!

film_kaza
geplaatst: 18 maart 2007, 11:15 uur [permalink]
Deze film maakt mij ongeloofelijk kwaad. Een jongen dat "cool"probeert te zijn. Hij was eerst aardig en had echte vrienden. Daarna zo'n stom rotjong dat alleen om poluariteit geeft en mooie meiden. Weet je wat volgen mi cool is? Iemand die aardig is, zelfverzekerd, en niks geeft om populariteit. Max is geen van alle.

Jammer van het voorspelbare verhaal, misschien had de film dan wel 1 pluspuntje gekregen.

avatar van tommykonijn
geplaatst: 15 maart 2008, 09:10 uur [permalink]
Ik vind het erbij blijven dat Alex D Linz geen Goede acteur is en dat Jamie Kennedy beter iets anders kan gaan doen want acteren zit er niet echt in als je het mij vraagt, Redelijk Verhaal maar niet Goed genoeg uitgevoerd.

Coco111
geplaatst: 12 augustus 2009, 12:35 uur [permalink]
is dat nie toevallig josh peck?

avatar van daxclusive
geplaatst: 14 augustus 2011, 22:53 uur [permalink]
Coco111 schreef:
is dat nie toevallig josh peck?

Nee

geplaatst: 17 september 2011, 11:56 uur [permalink]
Mooie komedie over kinderen met de nodige, leuke grappen, kijkt lekker weg.

cinemakenner
geplaatst: 4 december 2011, 21:24 uur [permalink]
Toen ik nog wat jonger was, heb ik deze film zoveel keer gekeken en hij bleef gewoon erg leuk. Niet alleen als film, maar ook gewoon de humor en hoe leuk het ook wordt gespeeld. Nu ik al stukken ouder ben is dat natuurlijk wel een beetje veranderd aangezien mijn smaak erg veranderd, maar ontkennen dat dit geen leuke film is? Dat kan ik gewoon niet! De film heeft al een tijdje een speciaal plekje in mijn hart, want ik heb hem al zo vaak gezien. Ik heb hem nog steeds in m'n filmkast liggen op volgens mij VHS. En binnenkort maar weer eens opzetten, want dat is al een tijdje geleden. Maar deze Max Keeble's Big Move is gewoon een heerlijke kinderfilm met een geweldige rol van Alex D. Linz.

geplaatst: 20 februari 2014, 18:02 uur [permalink]
Donderdag 27 februari om 16:00 op Disney Channel.