• 8.348.338 stemmen

Genre: Romantiek / Thriller

Geregisseerd door: Dana Lustig

Met onder meer: Selma Blair, Max Beesley en O'Neal Compton

Plot Kill Me Later

"Not every hostage wants to be saved!"

Shawn ziet het niet meer zitten: haar werk benauwt haar, haar relatie met een getrouwde man leidt nergens naar.. Ze ziet nog maar één uitweg. Charlie is een kruimeldief, maar heeft zich door zijn vrienden laten overhalen tot het plegen van een bankoverval. Verrast door de snelle komst van de politie slaagt hij er als enige in om te vluchten naar het dak van het bankgebouw. Daar stoort Charlie Shawn in haar zelfmoordpoging. Opgejaagd door de politie, neemt Charlie Shawn in gijzeling. Maar hoe gijzel je iemand die dood wil? Ze maken een afspraak: Shawn helpt Charlie ontsnappen, als hij haar nadien vermoordt. In de 24 uur waarin ze samen op de vlucht zijn, verandert hun leven echter totaal.

image

Shawn Holloway

Charlie Anders

Agent McGinley

Mathew Richmond

Jason Thompson

Officer Larry

Heather (as Keegan Tracy)

avatar van Purmerend

Purmerend