The Prime Gig (2000)

geregisseerd door Gregory Mosher
met Vince Vaughn, Julia Ormond en Ed Harris

Pendleton Wise, een geslepen televerkoper, licht zijn klanten voortdurend op. Uitgekookt en sluw als hij is, kan bijna niemand iets van hem weigeren. Wanneer zijn verkooptalent wordt opgemerkt door Caitlin wordt hij uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij haar baas, de machtige Kelly Grant. Deze beweert een goudmijn te hebben gevonden ter waarde van 30 miljoen dollar.

avatar van Purmerend
Jammer dat hij op het einde geen wraak ging nemen, maar dat is ook hetgene dat je verwacht dus 2*.

Deze een keer op tv gezien, toen vond ik deze zeer goed. Maar wil deze zeker nog een x zien.

waar zijn hier de andere recenties van?

avatar van Purmerend
Hoe bedoel je? Dit is alles.