• 8.565.005 stemmen

Meet the Robinsons (2007)

Animatie / Familie | 95 minuten

• meJane Bekijk via meJane
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Meet the Robinsons

"Think your family's weird?"

Een wonderkind ontwerpt een machine die vergeten herinneringen weer kan opwekken. Wanneer hij per toeval de toekomst in reist, ontmoet hij een familie wiens bestaan afhangt van zijn uitvinding.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Lewis (stemrol)

Wilbur (stemrol)

Michael 'Goob' Yagoobian (stemrol)

Bowler Hat Guy / Grandpa Bud / Tallulah (stemrol)

Cornelius Robinson (stemrol)

Mr. Willerstein (stemrol)

Lucille Krunklehorn (stemrol)

Mildred (stemrol)

Franny (stemrol)

Carl (stemrol)

avatar van wall-e

wall-e

Disney even een tip voor jullie.

Hou op met zelf animatie films te maken. Laat dat maar aan pixar over.

avatar van RodneyS

RodneyS

• 2023 stemmen

Wat een chaotische film met weinig humor zeg. 1 van de mindere animatie films die ik ken. Jammer.

avatar van MARCUS CORVUS

MARCUS CORVUS

In tegenstelling tot de meeste reacties hier zeg ik: sinds The incredibles is dit de eerst animatie die mij weer kon entertainen.. De moeite waard dus.

Volgens mij ben ik een van de weinige die het niet kan boeie of het pixar of disney is.

avatar van bakkiepleur

bakkiepleur

Eens met hierboven. Ik vond hem echt super! Heb de hele film met een big smile gekeken. The bad guy was echt geweldig. (vooral in de scene's met de kikker, dino's en in zn jongere jaren) en de film keek heerlijk weg.

Ook voor de verandering zat het verhaal echt top in elkaar! einde vond ik erg goed. Ben volgensmij 1 van de weinigen die dan ook blij is dat het een disney film is want de bovenstaande punten heb ik helaas al een tijdje niet meer bij pixar gezien..

avatar van Getting Louder

Getting Louder

MARCUS CORVUS schreef:

What about ratatouille? Ga deze film wel kijken Doet me een beetje denken aan toy story als ik de cover zie

avatar van valerio2003

valerio2003

wat een leuke film is dit ,echt een aanrader,heeft me totaal niet verveeld en de kids vonden hem ook geweldig.

avatar van T.Bos

T.Bos

Geinig thema, hier en daar grappig, maar als geheel veel te sloom en rommelig en onsamenhangend uitgewerkt. Dit had alles in zich in een topanimatie, maar die mogelijkheid is ongemerkt hardhandig om zeep geholpen. Gemiste kans, jammer. De schurk steelt de show.

avatar van raymondg

raymondg

leuke animatie. Had hem al een tijd geleden gezien en nu aangeschaft op DVD. Ik vond hem net zo goed als the incredibles.

avatar van Ché Cliché

Ché Cliché

Wel geinig voor een keer, maar meer ook niet. Zitten paar leuke dingetjes in, maar veelal rommelig.

avatar van missy-ma

missy-ma

wall-e schreef:

Disney even een tip voor jullie.

Hou op met zelf animatie films te maken. Laat dat maar aan pixar over.

Vink onzin, vond Chicken Litlle ook cool en die was ook alleen van disney. Maar de films van samenwerking tussen Pixar en Disney is wel goed: - Cars/ ratatouille/ Finding Nemo/ Luizenleven en natuurlijk Toy Story

Ben wel benieuwd naar Meet the Robinsons..

avatar van wessel11

wessel11

Grappige film zeker leuk om een keer te kijken

daarom een *3.5*

Leuke animatiefilm met een onverwachte wending in het verhaal.

Wouser

bakkiepleur schreef:

Ik kan alleen maar eens zijn hiermee ik vond het echt een grappige film

avatar van flyer

flyer

Chaos deze film soms niet te volgen. Ook niet leuk bestemd voor de prullebak

avatar van Sjaako

Sjaako

Leuke film, alleen wat lastig om de kids ( 5 en 8 ) uit te leggen hoe tijdreizen in elkaar zit.

tip voor de bonus DVD: "Tijdreizen voor beginners"

avatar van OlafK

OlafK

Redelijk geslaagde film. Sommige grappen waren echt leuk uitgewerkt en "de bad guy" en de dino waren echt geweldig gedaan! Vooral t stukje dat de dino niet bij Lewis kan komen omdat zn kop te groot en zn armen te klein zijn: echt ge-wel-dig!

Voor de rest is de film nét te standaard om hoger te beoordelen. Ik zou gaan voor een 6,5 en rond altijd anar beneden af: dus 3 sterren!

avatar van Timecop

Timecop

Wat een ongelofelijke warrige, rommelige, hysterische boutfilm. Zelden zo'n slechte animatiefilm gezien. Kortom prullenbakfilm. Een 1.5 voor de moeite.

avatar van Rudeo

Rudeo

• 2096 stemmen

Echt een aanrader voor de disney fans, ik en mijn zusje hebben er erg van genoten. Zit een leuk verhaal in met goed humor en prachtige animaties. Ze kunnen er wat van daar bij Disney´s Pixar.

avatar van maarten_d

maarten_d

amusante (kinder)komedie, heb ervan genoten 3.5*

avatar van jurriaan15

jurriaan15

goeie soundtrack.. film was rommelig en soms zelfs irritant

avatar van bennyboy

bennyboy

leuke film voor als j eje verveelt.

goeie humor.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Lol, de laatste keer dat ik bij deze film keek had hij een 3,32 .

Hoe dan ook ik heb er gisteren al een heel groot stuk van gekeken, tot nu toe vind ik het een 3,0* maar daar kan nog verandering in komen natuurlijk. Ik kijk hem ook nog vandaag af.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Ach ja ... films als deze zullen echt heel moeilijk komen aan de niveau's van o.a Finding Nemo, Ratatouille & Toy Story maar dat houdt niet weg dat ik deze film erg vermakelijk, alleen snap ik niet dat dit een film is voor alle leeftijden het lijkt me dat kinderen van 6 jaar dit niet echt heel goed kunnen begrijpen nou ja zal wel aan mij liggen, gewoon een aardige Disneyfilm die goed vermaakt.

avatar van m1701

m1701

Leuke gezellige en grappige film

Weer een keer wat anders

3,5* van mij

avatar van AmazingPP

AmazingPP

Niet zo makkelijke computeranimatiefilm. Ik denk persoonlijk dat deze film voor hele kleine kinderen te moeilijk is. Het thema tijdreizen lijkt me niet zo moeilijk uit te leggen, maar hoe het hier in elkaar zit lijkt me een hele kluif. Ik vond het een verrassende Disney film, omdat de laatste Disney (uitgezonderd de Pixar films) mij niet echt konden boeien. Deze heeft me van het begin tot het einde kostelijk vermaakt. De animatie is prima, de voice-acting zit goed in elkaar, het verhaal is meesterlijk en het is ook nog eens goed uitgevoerd. Ik vond het een topfilm! 4,5 *

avatar van Woutrr

Woutrr

Het begon was leuk, maar de wending vond ik iets minder (zeker niet slecht, maar ik had het gewoon anders verwacht)

Leuke animatiefilm die niet verveeld

avatar van funland

funland

soms wel een grappig stukje... maar het verhaal is niet het beste.. en de animatie ook niet echt

avatar van guylopez93

guylopez93

leuke animatie film

avatar van Metis

Metis

Hartsikke leuke animatie film Knap gedaan!

Zat vanaf het begin vol verassing en zo blijft het ook tot het eind.

Erg mooie boodschap en inderdaad voor de kleintjes onder ons is het mischien wat moeilijk te begrijpen.

avatar van Frankeermachine

Frankeermachine

Mooie animatie, maar blijft een slap verhaal en het ergste is nog wel dat het gewoonweg niet grappig is te noemen.