Arch of Triumph (1948)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Lewis Milestone
met Ingrid Bergman, Charles Boyer en Charles Laughton

1938. Parijs, plaats van de Arc de Triomphe, herbergt ook vele vluchtelingen uit het Oosten. Eén van hen, een arts, helpt andere vluchtelingen. Hij redt ook een actrice die van een brug wil springen. Er bloeit een onmogelijke liefde tussen hen beiden, terwijl hij naar een Gestapo-agent zou moeten zoeken.

avatar van Dogie_Hogan
Film nu in R-1 en R-2 op DVD, maar bedroevende transfers: Link.
Mooie shots van Ingrid Bergnan trouwens.