Hiding Out (1987)

geregisseerd door Bob Giraldi
met Jon Cryer, Keith Coogan en Annabeth Gish

Een succesvolle effectenmakelaar moet getuigen tegen een maffiabaas. Vanwege bedreigingen van de maffia moet hij een andere identiteit aannemen en komt hij als scholier op een middelbare school terecht. Hij merkt al gauw dat tijden zijn veranderd sinds hijzelf een scholier was.

Eva
Wat zou er toch van Jon Cryer terecht gekomen zijn?

avatar van narva77
De laatste keer dat ik em zag was in de comedy "Getting Personal".

avatar van petey
is in een tv-serie gaan spelen, naam weet ik niet meer, maar zag weleens een stukje als ik aan het zappen was.

avatar van Mescaline
Jon Cryer die tegenwoordig voor meer mensen bekend is als Alan Harper uit Two and a half men deed het in de jaren 80 ook zo slecht nog niet!
Grappig vermakelijk en makkelijk wegkijkend filmpje, het wordt nergens echt bijzonder of uitermate goed maar het blijft vermaken.