Moving McAllister (2007)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Andrew Black
met Ben Gourley, Mila Kunis en Jon Heder

Rick Robinson probeert het te gaan maken als jonge advocaat, maar eerst moet hij zijn examen nog halen. Om wat krediet te krijgen bij zijn baas McAllister stemt Rick in om met een truck naar L.A. te rijden, met daarin zijn baas' bezittingen, nichtje en haar varken. Tijdens deze tocht krijgt Rick te maken met lifters, motorpech en ware liefde. Lukt het Rick om op tijd terug te zijn voor zijn examen?

avatar van hydraulix
Aargh! Wat een verschrikkelijk geacteerde film was dit zeg! Normaal houd ik wel van films over een roadtrip, maar de humor hier was tenenkrommend en de script sloeg werkelijk nergens op.

Het begin is echt heel saai, na een uur wordt het pas een beetje leuk. De laatste 15 minuten is de film wel leuk.
Slecht geacteerd,
Saaie film,
Komedie is heel nep,
Alleen eind leuk

avatar van henkula
Wat was er op het einde leuk, ik heb zitten wachten voor niks.

De volle 5*!!! Echt een top film dit!!!

henkula schreef:
Wat was er op het einde leuk, ik heb zitten wachten voor niks.

Het einde was een beetje cliche maar de rest was zo briljant en ook dik lijpe muziek!

avatar van Idol
Erg slechte film.... heel het verhaal slaat echt nergens op, ongelooflijk dat dit soort onzin wordt gemaakt!

avatar van ethrellik
pimpsteen schreef:
De volle 5*!!! Echt een top film dit!!!

DE VOLLE 5 VOOR DE FLOP 100!

avatar van V
V
Tsja, neem je speciaal voor je vriendin een ogenschijnlijk lekkere feelgood romantische komedie mee, krijg je deze ellende voorgeschoteld. De hoofdpersoon acteerde zo hemeltergend slecht, dat ik meermalen geneigd was de dvd-speler van het balkon te mieteren. Echt een complete miscast; talentloos als acteur (die grimassen als hij on drugs is ), mogelijk dat ie het als schrijver redt. Zeer voorspelbare en flauwe film, met een lage grapdichtheid en een tenenkrommende Ben Gourley, vat deze prent wel samen. Ook John Heder en onze eigen Rutger veranderen daar niets aan. Zelfs de beeldschone Mila Kunis kon de eer niet redden. 1*

avatar van Kijkoperatie
Zeer voorspelbaar road-romkommetje van dertien in een dozijn. Hier en daar wel wat mooi camerawerk en zeker geen slechte soundtrack, vandaar toch een 2,5.

avatar van Kr!kke
Gewoon een saaie film. Ik heb op geen enkel moment moeten lachen en daarbij komt nog dat het einde dik te voorspellen was.

leek me wel een leuke film maar heb op een enkele keer (3 keer ofzo?) nergens kunnen lachen om de film. hij was net niet saai genoeg om hem af te zetten halverwege maar leuk is anders, iig geen film om nog een 2e keer te kijken

avatar van silent_force89
Deze film was totaal anders dan ik had verwacht toen ik de voorkant zag.
Matige en langdradige film, tegen het einde aan werd het iets leuker.

2,0 *

avatar van ExToR
Dit is het soort film waar je vanaf minuut 5 al weet wat er in de laatste minuut gaat gebeuren. De gebeurtenissen zijn erg voorspelbaar (hij wordt toch verliefd, het krat is iets onzinnigs, alles loopt goed af, hij krijgt zijn baan enzovoort). Ondanks dat het saaie eentonige gedrag van Rick begon wel te irriteren, de typetjes in de film vrij doorzichtig waren en er maar een enkel grappig moment in de film was, vond ik hem prima te kijken. Verwacht er niet te veel van, zet al je gedachten opzij en kijk vooral niet al te serieus, dan is deze roadfilm nog wel te doen.

(Oh, en Mila is altijd het bekijken waard)

avatar van ExToR
V schreef:

okee, permission to laugh xD? dat is inderdaad erg zonde haha

avatar van Noodless
"V" schreef :

Helemaal niks aan toe te voegen. 2/10

avatar van freek_93
Ik vond Ben Gourley op het begin enorm lachen. Een slome droogkloot. In de lift bij zijn baas en bij de autoverhuur vond ik wel de twee leukste scenes. Daarna ging het alleen maar berg afwaarts en was het wel heel erg voorspelbaar.