Plop en het Vioolavontuur (2005)

België
Familie

geregisseerd door Matthias Temmermans
met Walter de Donder, Chris Cauwenbergs en Frans Bauer

Terwijl Kabouter Plop en zijn vrienden een wandeling maken, horen ze mooie vioolmuziek uit een huisje aan de rand van het kabouterbos. Ze besluiten een kijkje te nemen. Kabouter Klus klimt via de regenpijp omhoog en ontdekt dat de hemelse klanken wordt gespeeld door het meisje Anna. Zodra Anna de kabouters ziet, gaat het helemaal mis. Anna laat door de schrik haar viool op de grond vallen. Deze is helemaal kapot en morgen heeft ze een belangrijk optreden! Hoe kunnen de kabouters haar helpen? Komen ze op tijd met een oplossing? Ze schakelen de hulp in van Kabouter Amadeus (Frans Bauer). Nu maar hopen dat het allemaal goed afloopt!

avatar van chevy93
Je kijkt een film als deze dan ook niet vanwege het goede verhaal

avatar van jester
Matthiasc88 schreef:
te slecht om op te stemmen

Waarom doe je dat dan?

neli123
Bleh!!

robertus65
Die Frans Bauer zal er wel een Plopdroom van hebben overgehouden hebben.

avatar van Spetie
Gewoon een erg slechte film dit.

Waar bijvoorbeeld de K3 films nog redelijk wat vermaak en afwisseling te bieden hebben, is dit maar een magere bedoening. Zelden heb ik een uur zo traag voorbij zien gaan. De humor van de plopjes komt nooit echt door.

Het enige moment waarop de film iets leuker wordt is als Frans Bauer in beeld verschijnt. Niet dat hij nou zo geweldig is, maar die scenes zijn op zich nog wel goed te doen. De rest van de film is dat echter niet.

als klein kind vond ik hem wel altijd goed, nu niet meer (ik ben nu 14)

geen commentaar als je het slecht vind neli123

chevy93 schreef: