Roboshark (2015)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Jeffery Scott Lando
met Alexis Peterman, Matt Rippy en Nigel Barber

Een legendarische visser wordt geconfronteerd met zijn zwaarste gevecht tot nu toe: een haai die veranderd is in een buitenaardse robot. In opdracht van de overheid om het te vernietigen zet hij alles op alles. Het is nu aan onze held om de Stille Oceaan te redden, evenals de mensheid van het dodelijkste roofdier tot nu toe.

avatar van behangdelul
Pareltje van een trailer hoor! Deze kon zomaar eens heel laag gaan scoren...

zooo die is slecht!!! mensen , het kijken niet eens waard.slechte dialogen, slechte FX, slecht acteerwerk , pfff. tenenkrommend! dat ze dit maken zeg , ik snap er niks van.. waarom worden dit soort films gemaakt.. misschien wel een leuk idee.. roboshark, maar dan in een heel ander perspectief.

De halve ster is voor de film waar de haaien niet in te zien zijn ................... Veel slechter kan bijna niet.

avatar van Phantasm
Verstand op nul en kijken maar, hoe verzin je het, wat krijgen we nog meer?????

avatar van keimpeS
Nou dit is zoals je het eigenlijk ook al aan de titel kan zien, geen beste film. Het is behoorlijk nep en dat weten de filmmakers ook gezien de humor en zelfspot. Door bv zelf te zeggen dat er nep uit ziet..Ook vele verwijzingen naar andere sci-fi klasiekers waarbij deze film nooit in die lijst zal komen te staan. "Roboshark phone home" (dan weet je genoeg denk ik)!

avatar van The Goss
Net stukje gezien. Stuitend slecht. Acteerwerk is bij de gemiddelde dorpstoneelgroep nog beter. Foei!!

Haha. Zeg me alsjeblieft niet dat deze acteurs betaald hebben gekregen voor deze crap. Dit is echt het slechtste wat ik ooit gezien heb. Wat een troep

Als je wat teveel drank op hebt en wat cocaïne, is die goed te doen

avatar van filmofiel
Dit kun je toch zelfs niet eens rekenen tot een C-Film, wat een meuk is dit zeg. Special effects om in slaap bij te vallen, slecht verhaal, slechte acteurs om van de regie maar helemaal m'n bek maar niet verder over open te trekken.... Behoort zeker tot de allerslechtste films allertijden, daarbij scoort deze zeker ruim voldoende. De Sharknado-reeks was al volslagen meuk, deze kan daar zeker aan toegevoegd worden.

avatar van Shadowed
Vond het wel lachen.

Duidelijk 1 van de leukere producties in het genre. Dat klinkt vreemd, maar toch is het zo. De meeste films leggen de toon veel te serieus terwijl de gebeurtenissen erg melig zijn, maar deze film heeft daar eigenlijk gewoon lak aan. En dat doet het hem ook.

Visueel is het weinig natuurlijk. Al vond de eerste minuut in de ruimte nog wel charme hebben. Maar de haai, ondanks hij wel geinig bedacht is, ziet er natuurlijk niet uit. Er zit wat meer detail in, maar het blijft wel bagger van een hoge plank.

Qua acteerwerk is het half. Sommige rollen zijn erg leuk, maar sommige vloeken wat met de toon van de film. Peterman is bijvoorbeeld ronduit irritant, terwijl rollen zoals Barber wel geinig zijn. Sommige rollen zijn dan weer iets te, zoals die van Rippy.

Voor de rest weet het best te boeien, en is daarmee best uit te kijken. De regisseurs weten heel goed dat ze onzin aan het maken zijn, en weten daarmee dus een hoop lol eruit te halen. Daarbij horen dus een lading verwijzingen naar klassiekers en en buitengewoon plezierige uitstraling.

Echter blijven dit soort films eigenlijk gewoon slecht. Het slaat nergens op en vooral het einde laat te veel open en veels te veel vragen achter waarmee het behoorlijk rommelig overkomt. Het lijkt alsof de regisseurs geforceerd waren er een rem aan te zetten.

Maar ja, de ervaring was in ieder geval een stuk beter dan bij de meeste films in dit genre. Het komedie gehalte en plezier gehalte doet het hem dan ook eigenlijk.