Cloud 9 (2006)

Alternatieve titel: Cloud Nine

geregisseerd door Harry Basil
met Burt Reynolds, Paul Rodriguez en Angie Everhart

Een aan lager wal geraakte ex volleybal-ster probeert zijn leven weer in het gareel te krijgen. Hij heeft het plan om een volleybal-team bij elkaar te krijgen, wat uitsluitend uit strippers bestaat.

avatar van fritsy
weinig informatie omtrent de film !!!

of zal tomcat de film 4 en half ster hebben gegeven om de topless chicks ???

heb deze film gezien ,
verhallijn is wel lachen
die gang hoefje niet te verwachten van deze film
maar je kijkt hem lekker weg .
Burt Reynolds speelt in deze film redelijk
gewoon kijken gedachte op nul ,en de anderhalf uur is zo om.

geef 3 ***

Natuurlijk altijd leuk om die heerlijke lichamen van die mooie vrouwen te zien, maar dat zou dan ook de enige reden moeten zijn om deze film te willen zien.
Om de film zelf en om het verhaal hoef je het in ieder geval niet te doen...
In het eerste kwartier van de film weet je al precies hoe het hele verhaal zich af gaat spelen, je zit dus eigenlijk te wachten op hetgene wat je al weet dat er gaat gebeuren, erg saai dus.

2 sterren

Behalve de vrouwen is deze film niet om aan te zien

eldorado schreef:
Behalve de vrouwen is deze film niet om aan te zien

Helemaal juist!!

argumetenten dan, eldorado en vote_bot.....

ik heb cloud 9 ook gezien en vond het wel een aardige film, acteer werk was okey. de vrouwen zijn mooi. de film is opgenomen op leuke locaties en er zit ook veel humor in de film, nu jij weer....

avatar van danny61
onnozel, onnozel

ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
gelijk deze film zijn er al tientallen gemaakt.
halverwege ben ik gestopt met kijken moeite niet waard zonde van de tijd.
wat mooie vrouwen betreft ging nogal, goed van model maar ja die zie je bijna in elke film.
lachwekkend ook niet.
nog dit als Burt Reynolds maar gauw stopt met acteren zijn tijd is door.
ik zag hem in die film hetzelfde als in striptease, dus heeft niets meer bijgeleerd in die afgelopen tijd.
tijd voor pensioen.
ik geef toch 1 punt

avatar van Bandit
Mmmm, als je halverwege bent gestopt met kijken, lijkt het me logisch dat je ook niet stemt.

Geef mij het dikke hip/hop album maar met dezelfde titel....

avatar van moviefreak#1
De grote comeback van Wilson, na zijn lading awards voor Cast Away is hij eindelijk terug

avatar van Metalfist
Degene die ik de knapste vind

1. Crystal
2. Olga (Russische)
3. De Mexicaanse (weet haar naam niet meer )
4. De Rosse ik denk Julie
5. Champagne (negerin)

avatar van danny61
Bandit schreef:

Wat u logisch vind intersseerd mij geen moment,en ik stem nos altijd wanneer en waarvoor ik wil.

Ik hoop dan ook als u de vroeg gemaakte films van burt Reynholds gezien heb,dan pas kunt ge over de filmloopbaan van hem discuseren, en iemand anders zijn kommentaar afbreken.

Best wel een aarige wegkijker en niet meer dan dat. Beelden en meiden waren mooi. Reynolds viel deze keer ook wel mee. Dus een voldoende 3* en niet meer.

Wat een zwakke, erg voorspelbare film. Werkelijk slaapverwekkend met zeer gedateerde "onderbroeklolgrappen". en erg slecht acteerwerk,
Burt Reynolds is een persiflage van zichzelf.

Een typische film die direct het B film-dvd-circuit ingaat en snel voor een prikkie in bakken ligt.
Werkelijk te slecht voor woorden. helaas 0,5 ster. omdat 0 niet kan!

avatar van Ajax&Litmanen1

Ik zeg er verder niks over, behalve dat iedereen wie dit kijkt anderhalf uur van zijn leven echt gespild.

Slaat nergens op en is nergens grappig.

avatar van tommykonijn
Saaie film, Burt Reynolds probeert zijn best te doen en misschien hier en daar nog grappig te zijn, maar dat lukt hem niet echt, The Longest Yard bijvoorbeeld weet te boeien omdat de sport ook goed genoeg is voor een boeiende film maar Cloud 9 gaat maar over één ding : volleybal, zo erg dat het je de strot uit hangt . Soms hier en daar vermakelijk maar goed is hij echt niet. Ik denk dat als dit was ingekort in een aflevering op TV ofzo dat hij beter was.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Weinig positieve reacties zie ikwel.. gekocht voor een euro en heb er toch geen spijt van!
Goede acteurs.. hele mooie dames! simpel standaard verhaal.. maargoed je kijkt deze film meer voor het plaatje toch..
3 sterren

avatar van Marshall1959
Inderdaad een vrij slechte film. Burt in een van zijn minste komedie's. Het idee hebben we al zo vaak gezien en hier was het toch wel erg slecht uigevoerd..

Dick2008
Van dit soort zijn er ook tientallen gemaakt. Dun verhaaltje, een aantal schaars geklede dames, en klaar.
Deze film deed me wel wat denken aan de Malibu Bikini Shop, The (1986) alleen vond ik dat verhaal waarin ze moeite doen om de winkel draaiende te houden interessanter en ook leuker gebracht dan deze.
Het eerste halfuur stelt echt weinig voor, daarna vanaf de scene in het huis van Anthony Hopkins had ik het idee dat het nu beter werd. Het werd toen ook wat serieuzer. Dat beachvolleyball-gedoe kon me echter weinig boeien dus toen was de lol er snel af.

Deze film kijkt wel lekker weg voor als je je een keer verveelt.
De eerste helft van de film vond ik soms wel grappig. Daarna gaan ze opeens serieus volleyballen en wordt het saai en voorspelbaar.